Oriflame More by Demi.



  Cześć Dziewczyny ;-* Z racji, że właśnie rozpoczyna mi sie weekend mam dla was króciutki post. Pordukty z serii More Demi długo czekały na swoją kolej, a jak już się za to zabrałam to większość zdjęć gdzieś przepadła,a  jak jakieś sobie znalazłam to laptop  zaczął szaleć i muszona jestem pisać z telefonu. 

Produkty mam od kilku miesięcy. Używałam ich swego czasu namiętnie, ale ostatnio zauważyłam, że zapach mi się znudził. No, ale chcę zdenkować moje zapasy, więc muszę wziąć się za zużywanie zalegającyh kosmetyków, a jest tego sporo. 



Masło do ciała, cena 27,00 zł

Poczuj luksus pielęgnacji, jaki daje rozkosznie kremowe masło do ciała More. Aksamitna lecz nieklejąca się konsystencja sprawia, że kosmetyk cudownie wchłania się w skórę, odżywiając ją i nadając jej delikatny, iście hollywoodzki zapach.

Aksamitna lecz nie klejąca się konsystencja sprawia, że kosmetyk cudownie wchłania się w skórę, odżywiając ją i nadając jej delikatny, iście hollywoodzki zapach.

 Rozprowadź masło na całym ciele, delikatnie wmasowując je w skórę.  


Masło ma przyjemny zapach, który nie utrzymuje się jakoś szcególnie długo na ciele. Lekka konsystencja, masło dobrze się ozsmarowuje i szybko się wchłania. Na skórze pozostaje delikatny film, a skóra pozostaje gładka i nawilżona. 


Skład: AQUA, COCOS NUCIFERA OIL, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, ISOPROPYL MYRISTATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERYL STEARATE CITRATE, STEARIC ACID, CERA ALBA, SODIUM POLYACRYLATE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, PARFUM, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, COUMARIN, GERANIOL



Krem pod prysznic More, cena 24 zł

Pozwól swojej skórze rozkoszować się pielęgnacją rodem z Hollywood! Cudownie pieniący się i pachnący krem pod prysznic pozostawia na skórze piękną woń i uczucie zmysłowej miękkości, dzięki którym poczujesz się jak prawdziwa gwiazda.

Cudownie pieniący się i pachnący krem pod prysznic pozostawia na skórze piękną woń i uczucie zmysłowej miękkości.


Zapach podobny do masła do ciała. Krem nie pieni się praktycznie wcale. Zapach nie utrzymuje się na ciele. Skóra jest odświeżona i gładka.

Skład: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, SORBITAN SESQUICAPRYLATE, LAURYL GLUCOSIDE, STEARYL CITRATE, PARFUM, SODIUM BENZOATE, SODIUM CITRATE, HEXYL CINNAMAL, CITRIC ACID, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, LIMONENE, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL


Lakier do włosów More Brilliant Shine, cena 12,90 zł

Stwórz fryzurę godną najpiękniejszych aktorek świata! Lakier do włosów More zawiera specjalny nabłyszczający składnik nadający włosom piękny połysk i dodatkowo na długo utrwala wymarzoną fryzurę. Będziesz zachwycać nienagannym wizerunkiem przez całą noc.

Lakier do włosów More zawiera specjalny nabłyszczający składnik nadający włosom piękny połysk i dodatkowo na długo utrwala wymarzoną fryzurę.

Jeśli chcesz dodać włosom objętości, potrząśnij włosami trzymając głowę opuszczoną w dół, następnie odrzuć włosy lekko do tyłu. Podnoś poszczególne kosmyki włosów i rozpylaj lakier u ich nasady. Zaczekaj aż lakier wyschnie, zanim przejdziesz do następnego kosmyka.



Zapach strasznie mnie drażni. Lakier aplikuje się na włosy miejscowo ( chodzi mi o to, że słabo się rozpyla. Ogolnie fajnie utrwala włosy przy czym nie skleja ich jakoś specjalnie. Nie zauważyłam jednak żeby nadawał połysk włosom.

Skład: ALCOHOL DENAT., BUTANE, VA/CROTONATES/VINYL NEODECANOATE COPOLYMER, ISOBUTANE, PROPANE, AMINOMETHYL PROPANOL, PPG-3 BENZYL ETHER MYRISTATE, PARFUM, PANTHENYL ETHYL ETHER, HEXYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, COUMARIN, GERANIOL



Perfumowana woda More by Demi

Ucieleśnienie hollywoodzkiej magii w najczystszej postaci! Woda perfumowana sygnowana przez samą Demi Moore urzeka zmysłowością tahitańskiego ylang-ylang, elegancją jaśminu wielkolistnego i kremową wonią drzewa sandałowego. Daj się oczarować olśniewającemu wyrafinowaniu rodem z Hollywood


Opakowanie jest piękne. zapach jest mocny i długo utrzymuje się na skórze.



Z tej kolekci mam również naszyjnik, bransoletkę i kolczyki. Biżuteria jest rewelacyjna!
















Udostępnij ten post