Oriflame w drugiej odsłonie.


 O kosmetykach Oriflame pisałam na blogu niedawno tutaj. Nie ukrywam, że byłam bardzo zdziwiona ich jakością, bo zawsze raczej sceptycznie podchodziłam do kosmetyków firm katalogowych. Z czasem jednak coraz bardziej się do oriflame przekonuje i chce więcej i więcej. Kilka dni temu dostałam od Anity nową porcję do przetestowania i chciałabym Wam pokazać czego możecie się spodziewać w najbliższej przyszłości na blogu. Jeżeli Ty chcesz też mieć możliwość wypróbowania kosmetyków tej firmy wystarczy że wejdziecie na tą stronę www.my.oriflame.pl/anitaori i zarejestrujecie się i będziecie mieć możliwość zamawiania 30% taniej.

Ja właśnie testuję:

* Scrub do ciała Discover Mexico Caribbean Breeze
* Korektor Oriflame Beauty Studio Artist
* Tusz do rzęs Giordani Gold Supreme



 Niebawem recencja wyżej przedstawionych produktów. Jestem ciekawa czy któryś z nich miałyście i czy u Was się sprawdził?


Udostępnij ten post