Wiosenna przesyłka od Amilie... czyli Angela i kosmetyki mineralne.




 Ah ta pogoda! U mnie od rana za oknem śnieg, śnieg i jeszcze raz śnieg. Nie ukrywam, że zima doprowadza mnie do obłędu. Najchętniej położyłabym się gdzieś w kacie, przykryła kocem i obudziła się dopiero gdy pojawi się wiosna… tylko czy ona się pojawi, o to jest pytanie.  W moim przypadku dzisiejszy dzień to błogie lenistwo. Mam zatem czas na nadrobienie blogowych zaległości.





Znalazłam kilka zdjęć, z przesyłką którą otrzymałam w zeszłym tygodniu od firmy Amilie. Zacznę od opakowania, które bardzo przypadło mi do gustu. Firma nie tylko wrzuca kosmetyki do koperty, ale oddzielnie je pakuje, co bardzo mi się spodobało. Do przetestowania wybrałam sobie mineralny podkład w kolorze soft honey, dostałam również kilka próbek.













Używacie kosmetyków mineralnych? A może miałyście już coś z firmy Amilie?





 I jeszcze na koniec moje nowe muzyczne love <3


Udostępnij ten post