Instagramowy wpis i wyniki rozdania.



  Przeżywam właśnie Déjà vu. Cały dzisiejszy dzień to powtórka poniedziałku tydzień temu, od samego rana wszystko dzieje się zupełnie tak samo,a jesli nieidentycznie to bardzo poodbnie.  Wczoraj poszłam wcześniej spać, ale dzisiaj wstałam jeszcze bardziej zmęczona i niewyspana. Pogoda początkowo była kiepska, ale po godzinie 12 słoneczko się pojawiło i jest pięknie ;) Odwiedził mnie dziś kurier z paczką od Pharmaceris, wiec od dzisiaj zaczynam testowania! Nawet mama spóźniła się na autobus tak jak tydzień temu. Aparat zaczął nawalać chociaż wczoraj wszytko z nim było dobrze. Jakoś nie mam dzisiaj weny na kosmetyczny post, więc taki króciutki Instagramowy wpis. Przyznam się, że nie obczajałam tej strony i długo byłam na nie, ale tak się jakoś wkręciłam i coraz bardziej mi się tam podoba. 



Ja#nowe buty i spódnica#poranne widoki#moja miłość-masło orzechowe <3 #w drodze powrotnej #sesyjnie# znowy ja i hello kitty#dzisiejsza przesyłka




Nie upowinacie się, a ja zapomniałam o rozdaniu. Kosmetyki z akcji  "wiosenne porządki" tarfiają do:

little sunshine

czekam na adres do wysyłki do konca tygodnia. 

Udostępnij ten post