Miłość od pierwszego wejrzenia czyli ja i Pan Flat Kabuki F80 z rodu Sigma.



 Nigdy nie odczuwałam potrzeby posiadania pędzli do makijażu, a do podkładu to już szczególnie. Zawsze głośno twierdziłam, że nic nie jest w stanie nałożyć podkładu jak moje własne, osobiste palce. Z czasem oglądanie wszelkich filmów na youtube zachęciło mnie do spróbowania. Próbowałam pędzli języczkowych i dla mnie były fatalne, na twarzy robiły smugi i trzeba było się namęczyć żeby cokolwiek wyszło. Przerzuciłam się po tym na gąbeczki i tu byłam mile zaskoczona z tym, że miałam cos takiego, że jedna gąbeczka nadawała  się na raz, góra dwa użycia. Nie lubię malować się  brudnymi, a na ich mycie czasami nie miałam rano czasu.  No i tak szybko się zniechęciłam, bo  nie mogłam nadążyć z kupowaniem nowych.  Próbowałam później innych pędzli do podkładu i jakoś żaden nie przypadł mi do gustu. Głównie z racji gubienia  włosia <oh jak ja tego nie lubię>


Kilka miesięcy temu trafił do mnie pędzle firmy Sigma i to była miłość od pierwszego wejrzenia.




Jak tylko wyjęłam go z opakowania zaczęłam się nim Mizia po twarzy.  Ma niesamowicie miękkie, grube  włosie, z tego co wiem syntetyczne dzięki czemu łatwiej  go czyści, ponieważ podkład nie wnika we włosie. Jest bardzo solidnie wykonany, ma metalową skuwkę z wygrawerowanym napisem.



Rączka jest bardzo wygodna, dobrze leży w dłoni przez co praca z tym pędzlem to czysta przyjemność.  Napis jakoś szczególnie się nie zdziera, pędzel nie rysuje się.



Włosie faktycznie nie zabarwia się, łatwo się je czyści. Nie wypadają niego włosy. Z czasem miękkość włosa nie zmienia się i nie traci swojego kształtu.

Nadaje się zarówno do podkładów płynnych jak i sypkich. Ja nakładam  nim techniką stempelkową. Faktycznie dzięki nakładaniem podkładu pędzlem efekt jest zupełnie inny, krycie jest większe, nie jest to taki płaski efekt.


Jego koszt to 18 $,ale według mnie jest wart swojej ceny. Niesamowicie solidny o mocny. Potrafi na twarzy zrobić cuda, jest wspaniały. Ja osobiście bardzo go lubię i nie zamienię na żaden inny. 


Udostępnij ten post