Nivea balsam prostujący włosy falujące i puszące się.


  O produktach do włosów mówię najmniej. Chociaż na swoich próbowałam mnóstwa balsamów, odżywek czy chociażby szamponów. Jakoś trudno jest mi wyrazić opinię, a raczej opisać działanie na włosy. Z balsamem od Nivea z tej serii Straight & Easy jest zupełnie inaczej. Ogólnie cała seria przypadła mi i moim włosom do gustu. Dzisiaj jednak będzie mowa o balsamie prostującym przeznaczonym do puszących się i falujących włosów. Producent obiecuje ochronę przed wilgocią i ciepłym powietrzem, zapobieganie puszeniu się włosów, blask i wygładzenie naszych włosów i ze wszystkim się zgodzę.




Zacznę od zapachu, który bardzo mi się podoba, przypomina mi zapach samochodowy. Balsam nakładamy na  umyte, mokre włosy bez konieczności spłukiwania. Absolutnie nie Obiza włosów.  Po wyschnięciu  włosy faktycznie są mniej spuszone, ja mam duży problem z puszeniem się włosów, a ten balsam świetnie sobie z tym radzi. Jeszcze lepszy efekt wygładzenia dostaniemy susząc włosy suszarką.
  Czy chroni przed wysoką temperaturą nie potrafię stwierdzić, ale z pewnością stwierdzam, że nie działa negatywnie na włosy, nie wysusza ich.

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Propylene Glycol, Panthenol, Niacinamide, Orbignya Oleifera, Polyquaternium-4, PEG/ PPG-17/18 Dimethicone, Dimethiconol, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Xanthan Gum, Carbomer, Trideceth-12, Trisodium EDTA, Aminomethyl Propanol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Geraniol, Linalool, Benzyl Alcohol, Limonene, Parfum

Udostępnij ten post