Scrub do ciała Discover Mexico od Oriflame.



 Myśląc scrub do ciała przed oczami mam produkt o gęstej konsystencji, mający w sobie dużo grubych drobinek, które ścierają skórę do czerwoności. Wybierając sobie skrub z Oriflame nie oczekiwałam wiele, a raczej wzięłam go, bo spodobało mi się jego różowe opakowanie i bardzo ciekawa byłam zapachu. Jeśli miałabym oceniać ten produkt jako typowy skrub dostałby jedynkę, bo bardziej mu do peelingującego żelu pod prysznic i tak właśnie go ocenię.



Podaruj zmysłom tropikalną ucztę przyprawioną słodkimi nutami owocu guawy i egzotycznego kaktusa! Inspirowany meksykańskim słońcem scrub nie zawiera mydła, wygładza i orzeźwia skórę. Formuła posiada zrównoważone pH.





Opakowanie proste i nie sprawiające trudności w używaniu produktu.



Zacznę od zapachu.. ach ten zapach. Szkoda, żę nie możecie tego poczuć. Zapach jest niesamowicie świeży, owocowy i słodki. Przypomina mi płyn do kąpieli z dzieciństwa. Strasznie mi się podoba i tym skradł moje cerce.






Ma konsystencje typową dla żeli pod prysznic i wszelki tego typu produktów.W sobie posiada delikatne drobinki, które bardzo delikatnie wygładzają skórę. Dobrze się pieni, a przy pomocy myjki działa cuda. Dla osób lubiących porządne zdzieranie ten skrub absolutnie się nie sprawdzi. Mi jednak odpowiada, bo po zimie mam przesuszoną skórę i nie chce jej dodatkowo maltretować.













Stosuję go ostatnio codziennie i mogę powiedzieć, że jest wydajny. Nie wyszusza skóry i nie uczula.





skład: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, POLYETHYLENE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, PARFUM, SODIUM HYDROXIDE, METHYLPARABEN, CERA CARNAUBA, BENZOPHENONE-4, LIMONENE, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, LINALOOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CI 73360, CI 16035



W regualrnej cenie kosztuje około 16 złotych,a  teraz na stronie mozecie go kupić za około 10 zł.

Jeśli  któraś z Was zapisze się do Oriflame dzisiaj albo jutro poprzez tą stronę www.my.oriflame.pl/anitaori  i złoży zamówienie na 40 pp otrzyma od Anity ten scrub w prezencie.



Udostępnij ten post