Słodyczek, które nie mają kalorii czyli biżuteryjne słodkości dla każdego.

 Uprzedzam, że ten wpis nie jest dla łasuchów i osób, które są podatne na słodycze. Ostatnio staram się ograniczać ich jedzenie. Zimową porą zrobiłam się strasznie słodyczażerna i wiosennym postanowieniem jest ograniczanie ich do minimum. Dlatego też wyjęłam z kuferka magiczny różowy woreczek z biżuterią. Wiem, wiem co ma biżu do słodyczy, a no to, że to hand made wyroby w kształcie słodkości.  Nie są one mojego autorstwa, bo so tego talentu nie mam, a raczej nie mam cierpliwości, bo talent to może i by się znalazł. Pisałam już kilka razy o tych rzeczach na blogu, ale teraz ponownie je odgrzebałam, więc Wam je pokażę i pokuszę troszeczkę ;P  Swoją drogą to podziwiam osoby, które wykonują tego typu rzeczy. Kiedyś próbowałam swoich sił, ale tak jak mówiłam cierpliwości mi zabrakło.   






Udostępnij ten post