Aqua effect żel do mycia twarzy Nivea.


 Czy jest tu ktoś kto nie był jeszcze  w Rossmannie? Ja postanowiłam się pilnować i nie dać zwariować. Mam pełno kosmetyków, lakierów i nie potrzebuję czegoś nowego. Oczywiście chciałabym coś nowego, ale nie lubię robić zapasów, bo później wszystko leży miesiącami. Mam wszystko i nie potrzebuję- i tak trzymać!


Z szafki wyjęłam dzisiaj drugie opakowanie żelu do mysia twarzy z Nivea. Mam wyrobione zdanie na temat tego produktu i dlatego go tu dzisiaj przytaszczyłam.  Produkt przeznaczony do cery mieszanej i tłustej, którą mam. Ja używam tego żelu rano, a czasami też wieczorem, ale na twarz, którą wcześniej zdemakijażowałam.

peelingujące mikrogranulki głęboko oczyszczają pory, aby eliminować i zapobiegać niedoskonałościom. Oczyszczająca formuła usuwa nadmiar sebum zapobiegając błyszczeniu się twarzy i zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Formuła z algami oceanicznymi ożywia skórę.




Produkt zamknięty w klasycznej tubce. Nic specjalnego, ale też nic do czego mogłabym się przyczepić.    


Zapach jest typowy dla kosmetyków tej firmy. Jeśli jesteśmy przy zapachu to dla mnie troche słabe, że każdy produkt Nivea ma prawie identyczny zapach, składem i przeznaczeniem  się różnią, a pachnąć identycznie.



Konsystencja żelowata, widoczne w niej małe drobinki. Produkt ładnie myje naszą twarz, pozostawią ją gładką i faktycznie daje matowy efekt. Używając go rano, później robie makijaż i nie w ciągu dnia jakiś wybitnych problemów ze świeceniem się. Żel nie wysusza skóry, ale czy nawilża (?) używam kremów nawilżających po umyciu nim twarzy, więc trudno jest mi się wypowiedzieć w tej kwestii.  


Nie zatyka porów ani mnie nie uczula. Nie robi pustyni Se skóry tak jak większość produktów mających zmatowić naszą cerę. Zauważyłam też, że zmniejsza widoczność moim rozszerzonych porów.


Dla mnie jest to bardzo dobry produkt. Do codziennej pielęgnacji sprawdza się u mnie idealnie. Z jego dostępnością raczej nie ma problemu, a cena jest przystępna, bo to cos około 11-14 złotych.


Udostępnij ten post