"Podkład" ujęcie dwa tysiące trzeci czyli Affinitone od Maybelline....



  Miesiąc temu gdy moja buzia nieco się poprawiła chciałam zaleźć jakiś inny, lżejszy podkład niż Revlon. Na swojej twarzy testowałam już praktycznie wszystkie dostępne w Rossmannie, ale Affinitone od Maybelline zawsze był mi obojętny. Jednak z braku laku, kupiłam go akurat w promocji za całe 15,99 zł. Miałam kiedyś puder z Affinitone i był genialny.  Nielada problemem była dla mnie kolorystyka. Stałam przy szafie, patrzyłam i patrzyłam i po długim wgapianiu się wybrałam 02 light porcelan.  Jest naprawdę bardzo jasny, więc dla bladziochów kolor się znajdzie. Na moje oko ma on lekko bezowe pigmenty, nie jest absolutnie różowawy, ale wersje z różowymi tonami też są.



Opakowanie to istna tragedia. Podkład przez swoją bardzo płynną konsystencje rozlewa się, tubka się brudzi i wszystko wiecznie jest ubabrane. Wersja z pompką sprawdziłaby się tutaj idealnie. Tak jak wspominałam podkład jest bardzo rzadki. Potrząsając opakowaniem słychać jak tam się wszystko przelewa.  



  Podkład najlepiej nakłada mi się palcami lub mokrą gąbeczką. Pędzlem ciężko jest mi dobrze go rozprowadzić, bo powstają smugi. Jednak palcami czy gąbeczką jest dobrze. Faktycznie ładnie dopasowuj się do cery. 

 
Krycie ma średnie, można je budować, jednak na  większe niedoskonałości używam korektora.  Na twarzy wygląda naprawdę lekko, nie daje takiego typowego płaskiego i matowego efektu.



 
Producent zapewnia 8 godzinną trwałość, ale przy mojej mieszanej cerze trzyma się do 6 godzin po czym się ściera i zaczynam się błyszczeć. Dużym minusem jest to, że brudzi wszystko dookoła (telefon, szaliki czy ubrania)  przez co szybciej się ściera.

Nie zapycha porów, przynajmniej u mnie tego nie zauważyłam. Nie wysusza, ale może podkreślać suche skórki, nie jest też jakoś szczególnie nawilżający, ale nie tego od pokładu oczekuję.




Polubiłam się z tym podkładem i jestem pewna, że kupię go ponownie. Teraz kolor dla mnie jest za jasny dlatego mieszam go z Rimmelem, którego staram się wykończyć.


Udostępnij ten post