Trio love Angeli czyli nowości od MeMeMe.


   Ja dzisiaj tak szybciutko pokażę Wam małą  nowość jaka u mnie zawitałam. Nie, nie będzie to glossybox :P Pewnie takich wpisów macie już dosyć dlatego ja pokażę Wam moją trójce wspaniałą do MeMeMe. Nigdy nie miałam kontaktu z tą firmą, kosmetyki wybrałam tak z przypadku, a jak je zobaczyłam i dotknęłam, pokochałam od razu! Dawno żaden kosmetyk nie skradł aż tak mojego serca. To wszystko za sprawą drogerii internetowe Kosmetykomania, której serdecznie dziękuję za kosmetyki. Produkty przyszły ładnie zapakowane, ale mój pieso zajął się nimi zanim ja się zorientowałam.





Moja pierwsza nowa miłość to Podkład do twarzy z filtrem Flawless Finish Foundation. Mój kolor to najjaśniejszy 01 Porcelanowy. Użyłam go trzy razy i na razie jestem bardzo zadowolona. Ma przyjemny waniliowy zapach i całkiem ładnie kryje. Jak spiszę się na dłuższą metę dam znać za jakiś czas.




Kolejny, ale równie pokochany przeze mnie to rozświetlający róż do policzków w kolorze Color. Ma śliczne opakowanie, lustereczko w środku i genialny kolor!




Trzecim produktem zamykającym trio love jest pomadka Long Wear Lip Cream  w kolorze Hot Magneta. To najbardziej różowy produkt jaki mam, a róż w moich szminkach pełno różowych odcieni.






Tu małe tzw. „słocze” mojego trio love :P



Jestem zakochana w tych produktach. Mam je trzeci dzień, ale ciągle się nimi cieszę, oglądam je i macam. Moja kochana trójca od MeMeMe.



Udostępnij ten post