Weź to i ugryź! czyli biżuteria hand made, którą można zjeść :)



 Wielokrotnie pisałam o biżuterii hand made.  Chyba nigdy nie przestanę się nią zachwycą. Dla mnie, miłośniczki słodycze biżuteria w kształcie słodkich ciasteczek, czekoladek czy ciasteczek to istny raj. Faktycznie może nie na każdą okazje tego typu dodatki pasują, ale na co dzień, do luźnej stylizacji jak najbardziej.  Otrzymałam przesyłkę z nowościami ze sklepu Ugryź.pl i chciałabym Wam pokazać moje nowe nabytki.



Nie mogłabym nie wspomnieć o stronie sklepu. Przepiękna i miła dla oczu grafika.





Czekoladowy wisiorek z kokardką. Wiem, wiem mam obsesję na punkcie kokardek.

.


Rogalikowe kolczyki które maja tak idealny rogalikowy kształt, że sama jestem nimi oczarowana.




A na deser lukrowane ciasteczko czyli broszka.


Zapraszam Was serdecznie do internetowego sklepu Ugryź, tak z pewnością znajdziecie coś dla siebie. Biżuteria jest prześliczna i bardzo solidnie wykonana.



Udostępnij ten post