Wszyscy palą woski, palę i ja! + SPRZEDAM OPI


 Od jakiegoś czasu w blogosferze wszyscy zachwycają się woskami z Yankee Candle. Od samego początku miałam ochotę ich wypróbować, ale jak przychodziło co do czego nie wiedziałam który zapach wybrać. Niestety nie mam dostępu do sklepu, więc mogłam zamówić je przez Internet. Jednak to nie to samo, bo wirtualnie nie powąchamy. Kilka dni temu otrzymałam możliwość przetestowania wosków zapachowych Paradisi. Wybrałam sobie kilka zapachów i dzisiaj z samego rana pan listonosz mi je wręczył.




Jeden taki wosk  starczy na ponad 35 godzin równomiernego palenia.  Są one naturalne i zawierają 100 % roślinny wosk sojowy. Bez dodatków olejków, bez pestycydów, herbicydów i innych substancji oraz toksyn. W pełni ekologiczne, nie szkodzą naszemu środowisku ani naszemu zdrowiu. A co najważniejsze wyprodukowane w Polsce.

 
Orientalny Lotos z Różą

Bomba Cytrusowa

Mleczko Kokosowe z Miodem

Cukier Waniliowy

Francuska Limetka
 
Koszt jednego serduszka wynosi 9,90 zł, a obecnie na stronie paradisi.pl  jest promocja, każdy kosztuje 6 zł.



W najbliższym czasie opiszę, każdy z poszczególnych wosków w oddzielnym poście. Na pierwszy węch bardzo spodobał mi się orientalny lotos z róża i bomba cytrusowa. 

Dziewczyny, mam dwa lakiery z OPI do sprzadania, więcej info na maila, chętni na maila- angelabloguje@gmail.com

Udostępnij ten post