Biżuteria z rąk Dekogracji


  Tak, wiem dawno o biżuterii nie było. Heh wpadłam w chyba w jakiś sroczy ciąg, bo pochłaniają mnie coraz to nowe dodatki. Codziennie noszę inne  to w ilościach dużych, bo akurat na rękach lubię kolorowo i dużo. Biżuteria potrafi rozweselić każdą nudą stylizację. Moje dzisiejsze nowe skarby pochodzą z rąk Moniki znanej jako Dekogracja. 


Pierwsza na horyzoncie ukazuje się bransoletka zatytułowana Turkusowy warkocz. Wykonana z muliny z regulowaną długością. Dostępna w czterech kolorach, a jej cena to 16 złotych. 



Następne do dwie makramowe bransoletki. Wykonana z woskowanego sznurka i drewnianych koralików, również z  regulowaną długość. 



Następna jest bransoletka z rzemyków z zawieszką w kształcie listka i dzbanuszka herbaty, ja jako ogromna miłośniczka herbat jest nią zachwycona.



Na sam koniec zostawiłam przesłodki kolczyki w kształcie różyczek( róża to mój ulubiony kwiat) i do tego w kolorze mięty, która jest moją miłością od niedawna.  Koszta takich kolczyków to 8 złotych.




Inne wspaniałości Dekogracji możecie pooglądać i kupić:


facebook.com/Dekogracje

dekogracja.blox

srebrnaagrafka.pl/sklep/dekogracje


Udostępnij ten post