Hydro Hyaluronic Cream czyli Krem nawilżający z kwasem hialuronowym od Clareny.




  Od nienawiści do miłości jeden krok, wie o tym każda z nas. Po nieudanej kuracji eliksirem z Clareny byłam raczej sceptycznie nastawiona do tej firmy. Wiem też, ze nie można oceniać po pozorach, więc dałam drugą szansę.  Tak w moje ręce wpadł krem poznaczony dla skóry suchej i odwodnionej.



Krem o którym mowa to Krem nawilżający z kwasem hialuronowym, pozbawioną parabenów, silikonów i olei mineralnych formułą, na bazie kompleksu PENTAVITIN® efektywnie zwiększającego nawilżenie skóry. Połączenie kwasu hialuronowego z ekstraktami białej herbaty i alg, niweluje dyskomfort suchej cery, działa antyoksydacyjnie skutecznie zapobiegając starzeniu się skóry. Polecany do profesjonalnej pielęgnacji cery wymagającej natychmiastowego i długotrwałego nawilżenia.



Dzisiaj coś wszystko kręci się wokół złotych myśli i tak też będzie tym razem, bo w kremie zakochałam się od pierwszego wejrzenia!

Opakowanie to jak każdy widzi szlany słoiczek. Bardzo mi się podoba minimalizm i brak zbędnych esów floresów ta opakowaniu kremu.





Krem ma bardzo delikatny zapach. Konsystencja bardzo lekko. Przyznaje, ze byłam w szoku, bo kremy nawilżające kojarzą mi się z raczej  bardziej tłustą.    



Niesamowicie szybko się wchłania dlatego idealnie sprawdza się pod makijaż. Nawilża również idealnie i już po pierwszym użyciu moja skóra była ukojona (oj brzmi jak w reklamie :P)

Pustynię którą zrobił mi braciszek z Clareny ten krem nawodnił. Po tygodniu stosowania moja buzia była w świetnym stanie.  Z każdym kolejnym dniem oczom nie wierzyłam, ale pozbywałam się wszelkich suchych skórek. Głupio mi to mówić, ale ten krem dla mnie to magik.




Nawilża, ale absolutnie nie zapycha ani nie uczula.






  Jedyne czego mogłabym się czepiać to wydajność. Krem nie należy do jakoś szczególnie wydajnych.  Regularnie stosuje go już ponad trzy tygodnie i niestety jestem na samym dnie. To pierwszy tak dobry krem jaki miałam i jestem w mega szoku. Pozytywnie mnie zaskoczył! 



Udostępnij ten post