♥ Instagramowy MIX odłona druga ♥



 Dzisiaj przychodzę do Was z mało ambitnym postem, bo znowu zdjęcia gdzieś mi wcięło. Nie wiem kiedy nauczę się normalnie nazywać foldery, bo maje lenistwo bokiem zaczyna mi wychodzić. Bokiem wychodzi mi też pogoda, która moglaby się zdecydować. Od deóch tygodni 1/3 dnia to piękne słonce, a 2/3 to burze i deszcz. Beznadzieja  :/


 Kiedy zaczęła panować moda na instegrama ja powtarzałam, że nie dam się w to wkręcić, ze to głupie i nie dla mnie. Po kilku miesiącach założyłam jednak konto i spodobało mi się. Heh teraz przynajmniej mam jakiś temat do napisania postów :p


ostatni majowy spacerNajlepsze ciastka  ♥ Znak. Który daje prawo kierowcom jeździć po chodnikach :/ Wizyta w sklepie zoologicznym  ♥ zabawa Niedzielny obiad  ♥ Rozmyślanie o życiu  ♥ Majowe zakupy Głupawka z pluszowym królikiem  ♥ Keep calm and oddaj fartuchaOh jak gorąco  ♥ 
Angela tworzy, będą DIY


Udostępnij ten post