Nowy portfel mam i nikomu nie oddam!


  Nawet najmniejsze gadżety potrafią skraść moje serce. Jakiś czas temu będąc a zakupach ze znajomą wyjęła śliczny zielony portfelik. Od razu wpadł mi w oko i jak zobaczyłam ponowny na którymś z blogów wiedziałam, że też taki chcę. Tak też trafiłam na allegro i znalazłam wymarzony portfelik.  Mój pochodzi z allegro od użytkownika LEMON-LK. Wczoraj portfelik został wysłany dzisiaj już jest u mnie, więc polecam. Koszt wynosi niecałe 20 złotych i dostępne są również inne kolory.





Mamy w nim miejsce na dowód i karę. Przegródki na pieniądze ma suwak, wiec dla mnie to duży plus, bo nie gubimy drobnych po całej torebce. Dodatkowo mamy miejsce na telefon. Jest to niby przegródka na HTC, IPHONA i SAMSUNGA, ale moja zwykła Nokia cs3 również się tam mieści.
 



Portfel zdążyłam już zapakować i wsadzić  do torebki. Przy robieniu dzisiejszych zdjęć wpadłam na pomysł postu o moim niezbędniku w torebce, co Wy na to?




Ja jestem nim zachwycona, strasznie mi się podoba. Jest ładnie i dobrze wykonany, a co ważne pojemny. Podoba się Wam? Jakie portfele lubicie najbardziej? 


Tutaj macie link do tego portfela- http://allegro.pl/etui-portfel-korona-iphone-samsung-htc-fv-rozowy-i3316263241.html


Udostępnij ten post