O trudnym początku tygodnia i nowościach Pharmaceris z serii R.


  Naszło mnie ostatnio na jakąś nową sukienkę. Dzisiaj z racji, że byłam w mieście postanowiłam czegoś poszukać. Na witrynie jednego ze sklepów zobaczyłam śliczną miętową sukienkę. Pomyślałam, ze co szkodzi mi przyjrzeć się jej bliżej. Weszłam wesoła do sklepu po czym pani tam pracująca zmierzyła mnie wzrokiem i zapytałam czy może mi w czymś pomóc. Poprosiłam ją o sukienkę w rozmiarze M. Ona spojrzała na mnie jak na głupią i zadowolona powiedziała, że ten rozmiar będzie dla mnie za mały. Ja uparcie powiedziałam, że wiem jaki rozmiar noszę i o ten proszę. Więc miła pani powiedziała, że nie wie jakich producentów ubrania noszę, ale ten robi M dla  bardzo szczupłych  osób. Przyznam szczerze, że przeżyłam szok. Mówiła do mnie takim tonem, że pewnie dawniej wybiegłabym z płaczem, ale do  diabła wiem jaki rozmiar noszę i widziałam tą sukienkę. Poczułam się jak jakiś baleron. Pani podała mi ową sukienkę, po czym okazała się być dla mnie dobra. Ona mi w to nie wierzyła i patrzyła na mnie z szokiem w oczach. Powiedziała, że może przymierzę jakąś inną M i podała mi mega obcisłą i krótka kieckę. Miałam jej nie mierzyć, ale pomyślałam, ze udowodnię, że się zmieszczę. Tak się też stało, a kobieta była w ciężkim szoku. Szczerze to ta dosyć skąpa sukienka leżała na mnie o wiele lepiej niż pierwsza. Gdyby nie akcja tej baby to kupiłabym ją, chociaż nie wiem gdzie odważyłabym się ją założyć. Przebrałam się w swoje ubranie. Z przymierzalni wyszłam z dwoma sukienkami na wieszaku i oddałam je ekspedientce, która obsługiwała już inną osobę. Pani zapytała się to na którą się decyduję, a ja jej, ze na rzadką, bo zostawię je dla szczuplejszych dziewczyn i wyszłam.


Nie skomentuje tego dalej, bo do tej chwili aż mi krew zalewa.
Poniedziałki to świetny czas na przesyłki, wiec odwiedził mnie kurier z nowościami od Pharmaceris. Teraz odstawiam wszelkie żele, maski, kremy i używam tych z serii R. Za jakiś czas przedstawię Wam je dokładniej.


* MULTIKOJĄCY KREM DO TWARZY dla skóry suchej, normalnej i wrażliwej SPF 15

* MULTIKOJĄCY KREM DO TWARZY dla skóry tłustej, mieszanej i wrażliwej SPF 15

 * KOJĄCY FIZJOLOGICZNY ŻEL DO MYCIA TWARZY


 

Udostępnij ten post