Różowy ideał czyli pomadka long Wear Lip Cream od MeMeMe.



  Uwielbiam testować coraz to nowe mazidła do ust. Jak błyszczyków nie lubię tak pomadki i szminki uwielbiam. Stały się one ostatnio moją obsesją. Skutecznie wyleczyłam się z lakierów do paznokci, więc strzał padł na produkty do ust. Lubię żywe i nasycone kolory w których czuję się bardzo dobrze. Pokazywałam Wam nowości od MeMeMe w których była oczojebna różowa pomadka. Pokochałam ja na stronie internetowej drogerii Kosmetykomania i jak już przyszłam do mnie potwierdziła się moja miłosć do niej.




Pomadkę otrzymujemy w pięknym kartoniku. Straasznie mi się podoba szata graficzna MeMeMe. To jedyna szminka, którą trzymam w oryginalnym opakowaniu.




Kolor o którym mowa nosi wdzięczną nazwę Hot Magenta i dla mnie to jak najbardziej HOT kolor. Jest to satynowy neonowy róż, nie ma w sobie żadnych drobinek. 




Pomadka ma sliczne opakowanie z delikatnymi zdobieniami.



Konstancja jest bardzo kremowa, miękka i jakby wilgotna (jej jak to brzmi). Pigemnatacja jest naprawdę świetna, kolor na ustach jest identyczny jak w opakowaniu.





Na usta nakłada się ją bardzo łatwo i przyjemnie.  Równomiernie pokrywa usta, ale i z czasem równomiernie z nich schodzi. Bardzo ładnie nawilża wargi, suche skórki stają się niewidoczne. Pomadka nadaje taki pokrywa połysk na ustach. 



Na ustach utrzymuje się do 3 godzin, po czym blask znika, ale kolor odrobinę widać. Nie osadza się na zębach i nie wysusza ust, wręcz je nawilża, ale o tym już mówiłam.




Pomadka jak dla mnie nie ma minusów  i jest moją najukochańszą. Darzę ją ogromną sympatią i wiem, że zawsze mogę na nią liczyć, gdy usta w kiepskim stanie, a chce je mieć bardziej widoczne. Może kupić ją na stronie Kosmetykomania.pl



Udostępnij ten post