Serum redukujące pory o Dr Ireny Eris.



  Rozszerzony pory to moja zmora od dawna. Zawsze gdy mówiłam o tym dermatologom przepisywali mi masę kremów, które jedynie wysuszały mi skórę, a jak nie pomagały to jeden lekarz stwirdził, że taka już moja natura i tak jak nauczyłam się żyć z piegami (których jest niewiele, ale jednak są) tak samo powinnam przyzwyczaić się do porów. Zimą moja cera jakoś lepiej wygląda jeśli chodzi o tą kwestię, ale latem pory są niesamowicie widoczne i nie umiem od tak sobie z tym poradzić. Niektóre podkłady jeszcze mi je bardziej uwydatniają i czasami doprowadza mnie to do szału. Kiedy zobaczyłam, ze Dr Irena Eris ma produkt, który ma zmniejszać widoczność porów widziała, że muszę spróbować, ale nie oczekiwałam cudów. Nie oszukiwałam się, że pory znikną, ale zależało mi aby były chociaż trochę mnie widoczne.




No i tak w ładnym kartoniku otrzymałam serum redukujące pory. W środku znajdowała się ładna szara buteleczka z pompką.


Powtórzę się, ale lubię minimalizm na opakowania. Nie znoszę jak buteleczki, tubki czy słoiczki mają setki esów floresów.


Zapach jest przyjemny, delikatny taki orzeźwiający, ja wyczuwam jakieś cytrusy. Konsystencja treściwa, ale lekka.  


Serum szybko się wchłania, ale u mnie nie do całkowitego matu.  Bałam się, ze pod makijaż niestety się nie sprawdzi, ale miło się zaskoczyłam. Serum nakładam rano na oczyszczoną skórę, następnie czekam 5-10 minut i nakładam podkład, który nie waży się, nie roluje



Serum faktycznie zmniejsza widoczność porów. Nie są one całkowicie niewidoczne, ale i tak mniej widoczne. Skóra staje się napięta, ale bez niemiłego uczucia ściągnięcia. Dla mnie to fantastyczny produkt mimo jednej wady, którą posiada. Serum przy regularnym stosowaniu może lekko wysuszyć naszą buzię, dlatego warto na noc stosować jakiś krem nawilżający, przynajmniej ja tak robię i nie mam problemów z przesuszeniami.


Zauważyłam też, że wszelkie niedoskonałości szybciej się goją, wiec to też działa na plus. Używam serum od kilku tygodni, codziennie i śmiało mogę powiedzieć, ze jest wydajne, bo ja to oszczędnych nie należę.  


Moja buzia lubi się z produktami tej firmy, dlatego ja jestem z niego zadowolona.


Udostępnij ten post