BB krem od Dr Ireny Eris czyli miłość czy nienawiść?

  Poniedziałek rozpoczęłam kilka minut po 7, bo szanowny kurier postanowił do mnie zadzwonić z wiadomością, że odwiedzi mnie koło 13-14. To sobie facet wybrał moment żeby mi to zakomunikować. Skoro już jesteś od rana na nogach postanowiłam wziąć się za siebie i napisać małe co nie co. Z kremami bb mam małe doświadczenie i zwyczajnie zawsze dużo od nich oczekuje. Przez to zawsze obrywam i przeżywam rozczarowanie.

Krem BB od Dr Ireny Eris posiada właściwości nawilżające, odżywiające, rozświetlające, ochronne a także koloryzujące. Stapia się z cerą, sprawiając, że twarz jest naturalnie wygładzona, z wyrównanym kolorytem. Minimalizuje niedoskonałości skóry i zwiększa jej naturalną promienność, tak mówi nam producent.


Opakowanie to srebrna tubka o pojemności 50 ml za którą zapłacimy około 70 złotych. Krem występuje w dwóch odcieniach i ja mam ten jaśniejszy 01 Light Beige, który dla bladziochów będzie zdecydowanie za ciemny.

Konsystencja mi się podoba, jest gęsta, treściwa, ale dobrze rozprowadza się na skórze zarówno pędzlem jak i rękoma chociaż ja najbardziej lubię robić to gąbeczką.
Krycie jest słabe, więc bez korektora się nie obejdzie jeżeli mamy większe problemy z cerą. Moja cera to cera mieszana z tendencją do przetłuszczania się i niedoskonałości. Krem na twarzy strasznie mi się świeci i nawet z użyciem pudru wielki shine widoczny jest już po jakiejś godzinie. Zauważyłam też, że zdarza mu się ciemnieć wciągu dnia. Utrzymuje się na twarzy do 4-5 godzin.
Dodatkowo nie podoba mi się, że krem nie wygładza tak jak obiecuje producent, a wręcz uwydatnia wszelkie krostki czy grudki. Nie zapchał mnie, więc chwała mu za to. Niestety muszę stwierdzić, ze miło dobrych chęci u mnie się nie sprawdza.
Wydaje mi się, ze dla osób z cerą normlaną bądź suchą, ktore nie mają większych problemów z niedoskonałościami krem byłby dobry.

U mnie niestety się nie sprawdził i będę musiala znaleźć mu nowy domek, bo zostało mi go jakieś 3/4 i szkoda byłoby żeby się zmarnował, bo u innych może się sprawdzić.


Udostępnij ten post