Co nowego u mnie czyli Mitotito :)


  Uwielbiam pokazywać Wam tutaj moją nową biżuterię. Mam nadzieję, że Was tym nie zanudzam, co? Za każdym razem kiedy wyczaję coś nowego i coś nowego trafi w moje łapki to mam ochotę tutaj to pokazać. Trafiłam na sklep Mitotito, który prowadzi czternastoletnia dziewczyna, która wykonuje biżuterię ręcznie, a każdy wiem, ze takie hand made lubię najbardziej



Pierwszy wisiorek pokochałam od początku, bo Paryz jest moim ukrytym marzeniem. Zawieszka ze zdjęciem wieży Eiffla do tego kartka pocztowa i serduszko. Noszę go ostatnio namiętnie :) 



A drugi wygląda tak i ten upodobała sobie moja przyjaciółka Maja.




  Internet mi dzisiaj strasznie zamula i piszę ten krotki post już jakieś 30 minut. Jutro wieczorem postaram się pokazać Wam kilka nowości ostatnich dni, bo lipiec ledwo się zaczął, a ja mam kilka nowych kosmetyków.




Udostępnij ten post