Kosmetyki Calvin Klein w Pepco



  Poszłam dzisiaj do Pepco w poszukiwaniu pędzla w7, którego nie znalazłam, ale… Gdy dotarłam do szafy z kosmetykami zobaczyłam kosmetyki Calvin Klein. Jak głupia oszalałam i macałam wszystko, absolutnie wszystko. Kupiłam sobie na próbę dwa cienie w kremie, bo cienie w tej konsystencji u mnie sprawdzają się zawsze bardzo dobrze. 

Z tego co wiem każdy produkt kosztuje 19,99 złotych.

Taki sobie szampański odcień, który kupiłam w ramach makijażu dziennego codziennego .


Ten przyznaje się, że wzięłam za eyliner i po dojściu do domu troszeczkę się rozczarowałam 





No i błyszczyk, który skusił mnie swoim opakowaniem.



Za 7,99 zł do koszyka wskoczył mi żel do brwi Revlon, a to dlatego, że ten z Delii powoli mi się kończy, a nigdzie go znaleźć nie mogę.



A przy samej kasie za 1,99 zabrałam ze sobą pilniczek do paznokci. Znowu się coś błyszczało i  musiałam to kupić eh….


Z Calvin Klein dostępne są również cienie prasowane, róże, bronzery i pomadki. 



Udostępnij ten post