Liliowe love od Donegal



  Zgodnie z obietnicą pierwszy swoją premierę na blogu będzie miał liliowy lakier z Donegal.  To mój pierwszy raz z lakierami tej firmy i muszę przyznać, że miło mnie zaskoczył, bo aplikacja, kolor jak i trwałość robi wrażenie, przynajmniej na mnie.

Opakowanie mieści w sobie 6 ml lakieru, w cenie 6,99 zł.

Odcień 7136 nosi wdzięczną nazwę pastel purple i jest to bardzo ładny możnaby powiedzieć liliowy kolor. Mnie urzekł ze względu na moją ostatnią miłość do wszelkich pasteli. 


Aplikacja jest miła, konsystencja ze tak powiem akurat, bo nie jest jakaś bardzo rzadka, ale też nie gęsta. Dobrze rozprowadza się emalię na paznokciach, nie powstają smugi czy bąbelki. Lakier ma kremowe wykończenie, a krycie uzyskujemy przy dwóch cienkich warstwach, które schnął szybko.



Do trwałości również nie mam zarzutów. Lakier trzyma się na moich paznokciach piąty dzień. Nie odprysnął, końcówki również się nie pościerały.


 
  Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru. Kolor, jakość i trwałość miło mnie zaskoczyła i już nie mogę się doczekać kiedy spróbuję dwóch pozostałych.
Jednym do czego się przyczepię to dostępność tych lakierów, bo jedynie przez Internet możemy je kupić.


Udostępnij ten post