Nikka candles & soaps i rozdanie dla WAS !

  Wicie już, że jestem ogromna  miłośniczka oryginalności i nieprzeciętności. Chwale również osoby, które robią cos ręcznie i mają pasje. Tak też trafiłam na stronę  Nikka Candles & Soaps. Możecie znaleźć tam niesamowite kolorowe i barwne mydełka wykonane ręcznie. Jak sama im twórczyni mówi „choć są niewielkich rozmiarów potrafią oddziaływać na zmysły”

W moje ręce wpadło zielone mydełko w kształcie serduszka. Jest słodkie a na sobie ma delikatne tłoczenia.


Byłam oczarowana jak pięknie i estetyczni jest wykonane.

Mydełka są wykonane z atestowanej masy mydlanej, która posiada właściwości nawilżające i odżywcze. Mogę być używane nawet przez alergików, ponieważ nie uczulają.
Moje serduszko wdzięcznie ozdabia łazienkę. Szkoda mi go używać, bo przyciąga wzrok każdego kto je zobaczy.

 Dostępne są również inne kolory jak i kształty- hello kitty, muszelka, kawałek tortu, plaster miodu, cukierek jak i słodki domek. 

Jednak i dla Was mam niespodziankę od twórczyni tych mydlanych cudeniek. Mam do rozdania zielone fluoroscencyjne mydełko w kształcie pąk róży.

 Aby wziąć udział w rozdaniu należy polubić i udostępnić Nikka candles & soaps na facebooku. Czas macie od dziś do soboty za tydzień czyli 20 lipca, a w komentarzy pod tym postem napisać, że bierzecie udział oraz imię i pierwszą literę nazwiska pod jakim lubicie stronę Nikka :)




POWODZENIA! 

Udostępnij ten post