Piątka wsponiałych czyli moje ulubione kanały Youtube.




  Dzisiaj post nieco inny niż każdy na moim blogu. 
Odejdę na monet od tematu kosmetyków i biżuterii żeby dać Wam jak i sobie chwile odpoczynku. Ostatnio jeszcze bardziej wciągnęłam się w youtubowanie, w szczególnie namiętnie oglądam kilka kanałów, które chcę Wam dzisiaj pokazać. Oglądam wiele dziewczyn, ale te które zaraz zobaczycie przypadły mi du gustu najbardziej i na każdy ich film czekam z niecierpliwością
Pewnie większość z Was zna już te kanały.





ROCKGLAMPRINCESS


 Czyli Laura, od której cała moja youtuberska przygoda się rozpoczęła.  Jakieś dwa lata temu odkryłam ją zupełnie przypadkiem i przepadałam! Niesamowita wesoła i uśmiechnięta osóbka. Swoim entuzjazmem potrafi zarazić każdego. Często wracam do jej dawniejszych filmików i to jej słynne „heeej” potrai zawsze poprawić humor! http://www.youtube.com/user/RockGlamPrincess

ZMALOWANA


 Przesympatyczna Marta, pełna ciepła osoba.Udowadnia, ze młoda mam może wyglądać pięknie i znaleźć czas aby zadbać o siebie.  Jedna z nielicznych youtuberek z zakresów tutoriali makijażowych, które oglądam i lubię. Każdy jej makijaż wzbudza we mnie zazdrość,  ale w tym pozytywnym znaczeniu tego słowa.  Nie ukrywam, że moim marzeniem jest wpaść pod pędzel i przed obiektyw Zmalowanej. http://www.youtube.com/user/Zmalowana


CALLMEBLONDIEEE


  Delikatna piękna blondynka Basia. Ostatnio uzależniłam się od niej filmików i obejrzałam już prawie wszystkie. Piękna, mądra urocza dziewczyna o cudownym głosie, nie wiem co ma w sobie, ale mogłabym jej słuchać i słuchać.

TASTEOFNOVEMBER


  Ta czerwono włosa dama to moje niedawne odkrycie. Mega pozytywnie zakręcona dziewczyna, której przyjemnie się słucha i ogląda. Strasznie zazdroszczę jej włosów, bo jej kolor to mój ideał, który wiele razy chciałam osiągnąć niestety z opłakanym skutkiem. http://www.youtube.com/user/TasteOfNovember 

ALICJA CZARODZIEJKA


 Nie mogłabym zapomnieć o Alicji czarodziejce, którą znalazłam kilka dni temu, ale również polubiłam. Bardzo miła i ciekawa osoba, którą uwielbiam głownie za stylizacje, które strasznie mi się podobają.   http://www.youtube.com/user/Alicjaczarodziejka 






Udostępnij ten post