Po krainie Disney'a z Krecikiem.



 Bajki Disney'a zna chyba każdy z nas. Ja dla odmiany zawsze w dzieciństwie wybierałam te złe postaci. Jednak z całego grona Kubusia Puchatka uwielbiałam Kłapouchego. Takie zawsze poważny i smutny osiołek, którego aż się chciało przytulić. Swego czasu miałam na jego punkcie obsesje. Gdzieś jeszcze mam misiaki Kłapouszka czy plakaty z nim. Bajki o Kreciuki przyznam się szczerze, że jakoś spec lanie nie pamiętam i nie oglądałam jej.   

Biżuterię, którą zaraz zobaczycie  pochodzi z wytwórni nnatsuUart.  Autorka niesamowicie dopracowuje każdy, nawet najmniejszy szczegół.

W jej sklepie tutaj możecie znaleźć jeszcze inne ciekawe wzory zawieszek, kolczyków czy wisorków.


Jeśli będzie Ci daneżyć sto lat, to ja chciałbym żyć sto lat minus jeden dzień, abym nie musiał żyć ani jednegodnia bez Ciebie.”


Prosiaczku, bo miłość jest wtedy kiedy się kogoś lubi… za bardzo


"Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego."


" Kiedy spytają cię, jak się masz, odpowiedz po prostu, że wcale. "


" Trochę Względów, trochę Troski o Innych. W tym cała rzecz. Tak przynajmniej mówią. "


" A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? - spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. - Co wtedy? - Nic wielkiego. - zapewnił go Puchatek. - Posiedzę tu so­bie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika  "




Udostępnij ten post