Przybyło mi czyli paczka wypełniona po brzegi od Laboratorium Ireny Eris + male rozdanie dla Was


  Z lekkim poślizgiem, ale i ja pochwale się Wam moją paczka od Lirene.
W tym roku Mikołaj odwiedził mnie już w lipcu. Widocznie potrafię być grzeczna :P Każda chyba wie, że kochane Panie z zespołu PR rozpieszczają blogerki i zawsze robia ogromna niespodziankę. Dziękuję :***
Po rozpakowaniu gigantycznego pudła moim oczom na pierwszy rzut oka ukazało się pomarańczowe pudełko, a w nim seria Lirene Joungy20+


- krem BB

- pianka myjąca

- płyn micelarny z tańczącymi drobinkami

- i krem- żel z witaminami do twarzy

- żel myjąco-peelingujący


Zagladając dalej znalazłam ślcizną pomarańczową torebkę, w której znalazłam linię Stop Cellulit




- Antycellulitowy żel pod prysznic

- Antycellulitowy peeling myjący

- Aktywny balsam antycellulitowy

- Antycellulitowa kremowa maska do ciała


Oprócz tego milusi ręczniczek, bidon i opaskę na rękę. Wszystko w soczystym kolorze!



Patrząc dalej zobaczyłam seria Lirene Men


- Żel do mycia ciała i włosów

- balsam po goleniu

- lekki odświeżający krem do twarzy


Żeby tego było mało znalazłam też coś z Under twenty.


- multifunkcyjny antybakteryjny krem BB

- fluid matujący Effect Perfect Cover

- termoaktywny peeling wygładzający



Seria Lirene też coś dostałam.



- multifunkcyjny BB krem

- multifunkcyjny krem na dzień

- multifunkcyjny krem na noc


  Dobrnęłam do końca i nadal jestem na etapie macania wszystkiego. Jeszcze raz bardzo dziękuję Paniom z zespoły Dr Ireny Eris 


!   ROZDANIE   !


Miałam zrobić oddzielny post, ale skoro mam okazję to zrobię to teraz. Na szybciutko mam dla Was małe rozdanie, a co tam!



  Aby wziąć udział w rozdaniu wystarczy być publicznym obserwatorem tego bloga albo obserwować go na bloglovin KLIK. Należy napisać komentarz, pod tym postem z chęcia udziału w rozdaniu, Nickiem pod którym obserwujecie bloga i adresem, e-mail.  Macie czas do 22 lipa, do zwycięzcy odezwę się drogą mailową w ciągu 3 dni od zakończenia rozdania.



Nagrodą są:

żel pod prysznic Rajski Granat
kremo-żel z witaminowymi drobinkami do twarzy i pod oczy
żel myjąco-peelingujący do twarzy
krem BB SPF15


Udostępnij ten post