50 przypadkowych faktów o mnie.

O jakikolwiek TAG w moim wykonaniu trudno. Nie lubię mówić o sobie i wyznaje znade, ze mniej o mnie wiedzą tym lepiej.  Nie ulegam też presji otoczenia i nie idę ślepo za modą, ale TAG zatytułowany 50 przypadkowych faktów o mnie od jakiegoś czasu nałogowo oglądam i czytam.  Postanowiłam zrobić go i ja chociaż wiem, że o sobie niczego ciekawego powiedzieć nie mogę. Mam tylko nadzieję, że nie pogrążę się w waszych oczach jeszcze bardziej..


1. Zawsze chciałam być blondynką. Nawet teraz  nachodzą mnie takie myśli, ale raczej nie pasowałby mi taki kolor włosów.

2. Jestem strasznie nieśmiała, zawsze taka byłam i często bywa to kłopotliwe.

3. Uwielbiam masło orzechowe.

4. Mam słabość do Hello Kitty.

5. Od dziewięciu lat nie jem mięsa i ryb, mam się dobrze i jestem z tego dumna.

6. Panicznie boję się pająków. Ogólnie wszystkie robale (tyou osy, pszczoły, mrówki czy nawet biedronki) mogłby dla mnie nie istnieć.

7. Kocham kawę i wszystko co kawowe.

8. Jestem strasznie naiwna, co za tym idzie szybko wybaczam później znowu zostaje skrzywdzona.

9. Nie znoszę zapachu skoszonej trawy. 

10. Zakompleksiona to moje drugie imię.

11. Nie noszę sportowego obuwia, tego typu buty dla mnie nie istnieją.

12. Zimą nigdy nie noszę czapki, a o rękawiczkach też często zapominam, ale mimo tego kocham zimę!

13. Kiedyś nałogowo oglądałam brazylijskie, hiszpańskie itp. telenowele.

14. Lubię ogórki kiszone.

15. Nie lubię telefonów dotykowym.

16. Mimo młodego wieku (lat dziewiętnaście) nie lubię imprez, nigdy nie lubilam.

17. Jestem domatorka, więc jak mogę być w domu sama to dla mnie raj.

18. Nie lubię być w grupie, zdecydowanie wolę samotność.

19. Jestem uzależniona od słodyczy.

20. Lubie rano wstawać i niekoniecznie wcześnie sie kładę, ale za to często spię w dzień. 

21. Nigdy nie czytałam ani nie oglądałam Zmierzchu, nie ruszają mnie wampiry.

22. Boje się ptaków przelatujących nad moja głową.

23. Nie lubię gdy ktos robi mi zdjęcia.

24. Jem pomidory, ale tylko bez skórki.

25. Nie lubię alkoholu i gdy ktoś przy mnie go pije.

26. Lubię natomiast zapach papierosów, mimo, iż nie pale.

27. Nie noszę szminek w odcieniu nude, bo wyglądam w nich beznadziejnie.

28. Uwielbiam makarony.

29. Różnica wieku nie jest dla mnie przeszkodą ani niczym dziwnym, 10, 20 czy 30 lat różnicy nie jest niczym złym.

30. Jestem realistką, a wręcz pesymistką

31. Uwielbiam frytki z majonezem.

32. Nie lubię lata, nie opalam się i ogólnie dla mnie to najgorsza pora roku. 

33. Spie z dużą ilością poduszek, im wyżej znajduje się moja głowa tym lepiej.

34. Nie lubię piaskowych lakierów.

35. Rzadko nazywam kogoś przyjacielem.

36. Strasznie nie lubię mojego nosa.

37. Kocham zwierzęta, a już do królików, buldogów francuskich czy bokserów mam szczególną słabość.

38. Lubię płatki na mleku, ale tylko gdy jest ona podgrzane. A no i mleko musi mieć oddzielną miskę niż płatki. 

39. Każdy napój jaki spożywam ma przydzielony kubek, gdy pije coś z innego nie smakuje mi. 

40. Nie lubię czereśni, ale za to bardzo lubię wiśnie.

41. Nigdy nie jadłam owoców morza i na samą myśl mam dreszcze.

42. Lubię spać w skarpetkach, nawet latem!

43. Nie umiem przyklejać sztucznych rzęs i bardzo nad tym ubolewam.

44. Moja ulubiona pizza to cztery sery, nie lubię żadnej innej.

45. Nie umiem ani tańczyć ani śpiewać.

46. Lubię chodzić i gdy mam do wyboru pójść gdzieś czy pojechać np. autobusem wybieram własne nogi.

47. Bardzo chciałabym kiedyś youtubować, ale obecnie brakuje mi dobrego sprzętu, a co ważniejsze odwagi.

48. Jestem straszna zazdrosna, oj jak ja sobie coś do głowy wbije…

49. Uwielbiam biżuteria, szczególnie pierścionki. 

50. Nie lubię swoje imienia, dlatego zawsze gdy muszę się przedstawić czuje sie dziwnie. Wolałabym mieć jakieś inne imię, np. Alicja, Marysia albo Basia.


  To byłoby na tyle. Przyznam, ze świetnie bawiłam się przy pisaniu tego Tagu. Mam nadzieję, ze dobrnęłyście do końca i nie zasnęłyście po pierwszej dziesiątce. Jeśli robiłyście albo zrobicie ten Tag u siebie zostawcie link w komentarzy, chętnie poznam fakty o Was ;)

Udostępnij ten post