Bingo tu, bingo tam, BingoSpa mam nawet ja!

  Kilka dni temu pokazałam Wam maskę do twarzy z Bandi, którą bardzo polubiłam. Jednak od dwóch tygodni stosuję nową- algową, tym razem z firmy BingoSpa. Pokochałam ją miłością wieczną i już nie wyobrażam sobie życia bez niej. Dla mnie to odkrycie ostatnich tygodni. Kiedy do mnie przyszła zorientowałam się, że jest przeznaczona do cery normalnej, a moja z cera z normalnością nie ma nic wspólnego. Podeszłam wiec do niej z rezerwą, ale szybko przekonałam się, że do geniusz wśród maseczek.  
Maseczka ma nawilżać naszą skórę, a także ja oczyszczać. Jej pojemność to 120 g, a cena wynosi 10 złotych. Należy nanieść maseczkę  na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Pozostawić na ok. 15 minut, po czym zmyć letnią wodą. Dla uzyskania najlepszych efektów stosować 2-3 razy w tygodniu. 
 Ma żelową konsystencje i taki niezbyt miły dla nosa zapach, ale po nałożeniu jej na buzie nie czuć go.
Po jej nałożeniu na twarz poczułam szczypanie co mnie zaskoczyło, bo zaczęłam czuć, ze coś się dzieje.  Po upłynięciu stosownego czasu zmyłam produkt z twarzy. Moje pory, które są potwornie rozszerzone były prawie niewidoczne. Skóra była wygładzona, napięta, ale nie było efektu ściągnięcia.
 
Suche partie na mojej twarzy ( w okolicach policzków) wyglądały o wiele lepiej niż przed nałożeniem maski.  Zaczęłam stosować maskę co trzy dni, zauważyłam, że buzia wygląda o wiele lepiej. Niedoskonałości szybciej się goją, pory są widocznie oczyszczone i mniej widoczne.
 
Używając jej przy cerze mieszanej zauważyłam też, że matowi moja skórę. Lubię nakładać ja rano przed nałożeniem podkładu, ponieważ bardzo poprawia wygląd buzi, pory są zwężone, wszelkie niedoskonałości mniej widoczne i skóra jest nawilżona.

Jestem zakochana w tej maseczce. Szczególnie przyciąga mnie do niej to, że działa i jest tania. Przecież 10 zlotych za taki produkt to śmieszna cena.
Pozostanę tej maseczce wierna  przed długi czas, jestem całkowicie pewna, że gdy mi się skończy kupię go ponownie.



Udostępnij ten post