Tajemnicze białe pudełeczko z pomarańczową kokardką+ pastelowy fiolet na paznokciach z Celii.


  Nie mogłam się powstrzymać żeby nie pokazać Wam te ślicznego pudełeczka z pomarańczowa kokardka. Dostałam je w piątek, ale jak to ze mną bywa do zebrania się i zrobienia zdjęć potrzebuję weny, a pogoda nie sprzyja, bo do diabła ileż może być tak gorąco?! Mam dosyć tego lata, nigdy nie przepadałam za tą porą roku, ale przez ostatnich kilka dni lato totalnie mi zbrzydło. Dosyć narzekania i przechodzę do rzeczy. Jesteście ciekawe co znajduje się w tym pudełeczku?


 Pudełeczko dostałam dzięki pani Jagnie, która kilka dni temu zapytała mnie czy chciałabym przetestować mleczko-micelarne z Perfecty. Jest to stosunkowo nowy produkt, który strasznie mnie zaintrygował, bo gdzie mleczko i płyn micelarny razem? Oczywiście moje ciekawość zwyciężyła i zgodziłam się. W paczce znalazłam tez cztery lakiery do paznokcie z Celii z wakacyjnej kolekcji. 
 Od pierwszego wejrzenia pokochałam pastelowy fiolet z numerem 8. Kolory pastelowe to ostatnio mój must have i ogromna miłość.  
  Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, przy czym pierwsza strasznie mi smużyła. Lakier na moich paznokciach trzymał się trzy dni, a czwartego końcówki się pościerały i pojawiło się kilka odprysków. W butelce kolor ma delikatną poświatę, ale na paznokciach jest całkowicie kremowy.  

Udostępnij ten post