Tydzień w zdjęciach {1}


  Bardzo lubię przeglądać wpisy zdjęciowe na Waszych blogach. Niby takie post nie wymaga jakiegoś wielkiego zachodu, ale mi to jakoś szczególnie nie wychodzi. Leniwa jestem jak nie wiem, ale postanowiłam, że co poniedziałek takie zdjęciowe podsumowanie tygodnia będzie się tu pojawić. Trzymajcie kciuki żeby się udało, bo ze mną to wiadomo- słomiany zapał do wszystkiego :/





1. Samojebka z paczką musi być. Jak to miło jest w poniedziałek rano dostać paczkę.

2. Zwartość paczki czyli biżuteria z Souefeel, moja wygrana u Figielki. Bliżej zawartości pudełka możecie przyjrzeć się tutaj.

3. Tego nikomu przestawiać nie muszę- Magnum. Przepyszna nowość o smaku białek czekolady, słodki jak diabli, ale uwielbiam!

4. Piękne słoneczko przed moim blokiem, oj pomalowałabym sobie kredą po chodniku :P

5. Paczka od Rossmanna, którą sama odebrałam w drogerii. Testuje produkty w ramach Nowości Rossmann.

6. Samojebka z okazji pierwszego dnia sierpnia, a tak poważnie to próba ostrości aparatu, który niedomaga  

7. Wiśnie!! Ja, niejadek jakich mało uwielbiam wiśnie, mogłabym je jeść i jeść i jeszcze raz jeść!

8. Tym razem spotkałam kotka namalowanego kredą.

9. Piątkowy spacer i podziwianie nieba, nie wiem skąd ta moja fascynacja niebem i chmurami, ale mogłabym patrzeć na nie godzinami.

10. Sobotnie popołudnie w sklepie, a raczej uziemienie z powodu braku prądu. Zakupy na taśmie, a tu nagle ciemnoo, światła brak. Po ponad godzinie prąd wrócił.

11. Nowa koleżanka Fruga czyli psie zabawy w sobotni wieczór.

12. Niedzielne obżarstwo- sunbites, pychota!

Udostępnij ten post