Tydzień w zdjęciach {2}

  Jak zwykle spóźniona, ale przychodzę do Was z podsumowaniem ostatniego tygodnia, który ekspresowo mi minął. Na nic nie robieniu czas zawsze mija mi szybciej, ale dzisiaj krótko i na temat, bo nie mam ochoty na zbędne paplanie.  

1. Przesyłka od Perfecty czyli ich nowe dziecko jakim jest mleczko micelarne, które mnie oczarowało i już się kochamy. Nie spodziewałam się, ze można połączyć mleczko i płyn micelarny w tak dobry sposób.  W ślicznym pudełeczko znalazłam też cztery lakiery z letniej kolekcji Celii.


2. Ja i moje gruuube nogi w upalny dzień. Nie skomentuje tego, bo wiecie, ze lata nie lubię i nie trzeba więcej gadać.


3. Pies lubi korzystać ze słońca i chętnie wygrzewa się na trawce.


4. Przygotowania do Tagu 50 przypadkowych faktów o mnie, post macie tutaj.


5. Poranne wygłupy, no to Frugo!


6. Zdjeciowy dzień czyli przygotowania do postów.


7. Samojebka raz w tygodniu musi być.


8. Dopiero odrost na mojej głowie przypomina mi, że minął kolejny miesiąc. Nic się nie zmienia, a jedynie długość włosa zwiększyła się o jakies 1,5 cm.


9. Tydzień najlepiej zakończyć czymś słodkim czyli tiramisu


Na koniec piosenka minionego tygodnia


Udostępnij ten post