Tydzień w zdjęciach {3}

   Kolejny tydzień za mną i znowu z wielkim zaskoczeniem obudzałam się w kolejny poniedziałek rano. Ostatnie dni minęły mi bardzo miło i zaskakująco szybko. Pogoda była o dziwo bardzo ładna, a jeśli ja to mówię to tak było. 

1. Tydzień rozpoczęłam od wieczornego spadania gwiazd.

2. Frugusiowa mordeczka być musi!

3. No i mleko się wylało.

4. Przepyszny słodziutki batonik na poprawę humoru.

5. Niebo zawsze mnie fascynuje, oglądanie chmur to moje ulubione zajecie.

6. Dobra kawa nie jest zła, kawusia moim ulubionym kocim kubku, bo z innego tak dobrze mi nie smakuje.

7. Samojebka z puszką „szefowa” oj dorwałam ją w końcu!

8. Taaaam daleko…..

9. Niedzielny poranek, bo kto rano wstaje….

10. I coming Home….

11. Może się uśmiechnę

12. Goodbye sweet weekend time…

Udostępnij ten post