Kolejne starcie z PAT&RUB- Hipoalergiczne masło do ciała.

  Dzisiaj kolejne starcie z kosmetykami Pat&Rub. Tym razem coś co lubię najbardziej czyli masło do ciała. Seria Hipoalergiczna powstała z myślą o pielęgnacji skóry wrażliwej.

Kompozycja:
 
  • masło shea* – nawilża i zmiękcza
  • masło kakaowe* - natłuszcza i uelastycznia skórę, łagodzi podrażnienia
  • masło oliwkowe* – wygładza i koi
  • olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
  • squalane* (z oleju oliwkowego) – nawilża
  • ekstrakt z cytryny* – działa ujędrniająco i przeciwzapalnie
  • naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
  • gliceryna roślinna* – nawilża
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawilżające*


Opakowanie to plastikowy odkręcany plastikowy słoiczek o pojemności 250 ml.
Masło ma kremową konsystencje. Bardzo delikatny, przyjemny zapach, dla mnie są tu wyczuwalne jakieś troszkę męski nuty zapachowe. Zapach podoba mi się bardzo, całkowicie trafia w mój gust!
Dobrze się rozprowadza, bardzo szybko wchłania nie pozostawiając na skórze tłustego filmu, skóra nie lepi się. bardzo dobrze nawilża, skóra zaraz po posmarowaniu staję się miękka i gładka. Masło mimo swojej dosyć lekkiej konsystencji solidnie nawilża skórę.
 Kolejny punkt dla Pat&Rub. Po raz drugi produkt tej firmy miło mnie zaskoczył i polubiłam go bardzo. Wiem już dlaczego te kosmetyki są tak chwalone.

Dziewczyny! Pamiętajcie, ze do końca miesiąca na patandrub.pl obowiązuję zniżka -15% na hasło: BLOG.

Udostępnij ten post