Otulający balsam do rąk od Pat&Rub


 Kremy do rąk to coś co przydaje się zawsze. Jesienną porą to już obowiązkowy produkt jeśli chodzi o moją pielęgnacje. Często z lenistwa doprowadzam moje dłonie do istnej tragedii i muszę je czymś ratować, dlatego miałam już dziesiątki kremów do rąk. Miłością do firmy Pat&Rub nie pałam, ale to nie miałam z nią wcześniej styczności. Mam czasami swoje uprzedzenia, które nie zawsze się sprawdzają. 

 Otulający balsam do rąk stworzony został na piąte urodziny firmy i należy do limitowanej kolekcji, dostępnej do końca tego roku. Jego cena to 45 złotych. 

W swoim składzie zawiera między innymi ekstrakt z cytryny, który rozjaśnia i odkaża skórę, masło z oliwek, które wygładza i koi, olej kokosowy, który nawilża wygładza i łagodzi, masło awokado, które  natłuszcza i regeneruje i chroni, kwas hialuronowy, który chroni i nawilża oraz wiele innych substancje nawilżających. 
Balsam znajduje się w plastikowej tubce z pompką o pojemności 100 ml. Aplikacja jest prosta, pompka nie zacina się.
Sam w sobie ma dosyć treściwa, gęstą konsystencje. Bardzo dobrze rozsmarowuje się na dłoniach i szybko się wchłania. Nie pozostawia na dłoniach tłustej warstwy, nie lepi się i nie tłuści. Bardzo dobrze wygładza i nawilża skórę dłoni. Efekt miękkiej skóry utrzymuje się długo.
O zapachu powinnam wspomnieć wcześniej, ale nie zrobiłam tego celowo, bo do kwestia gustu, a nie jakości produktu. Balsam jest połączeniem karmelu, cytryny i wanilii. Jest dosyć mocny zapach, ciężki który nie każdemu przypadkiem do gustu. Mnie początkowo troszeczkę przytłaczał  nie podobał mi się, bo jest to taki kwaskowaty zapach wanilii. Na skórze po krótkim czasie nieco się ulatnia, więc można się przyzwyczaić.
Pierwsze starcie Pat&Rub, a ja wygrywa Pat&Rub! Balsam faktycznie bardzo dobrze nawilża, bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustych dłoni.

Z tej serii dostępny jest także otulający scrub do ciała i masło do ciała.


UWAGA! do końca października na www.patandrub.pl jest kod rabatowym -15% na hasło: BLOG  

Udostępnij ten post