Pachnąca szczęśliwa siódemka od Lambre.

W określaniu zapachów to ze mnie noga, ale… Jedyne co potrafię określić to czy jest on ładny czy też nie. Pan którego przedstawię Wam zaraz pokażę pachnie cudownie. Gotowe?

Perfumy pochodzi z numerycznej kolekcji zapachów Lambre. Za pojemność 8 ml zapłacimy 40 zł, za 20 ml 68,natomiast za 50 ml 82 złote.

Mój to numer siedem.
 Zapach przyszedł do mnie w małym białym kartoniku. W środku znalazłam estetyczną buteleczkę, która bardzo przypadła mi do gustu.
Rodzina zapachów: kwiatowo-pudrowe (Floral-powdery)
Nuty głowy: lilia wodna, nefelium, biała brzoskwinia
Nuty serca: frezja, rumianek, fiołek, irys
Baza: sandałowiec, wetyweria, wanilia
Subtelny, przejmujący i kuszący zapach o delikatnym brzmieniu nut pudrowych i piżmowych, z odcieniami kwiatów i owoców w obłoku krystalicznej świeżości. Dla kobiety o subtelnym guście i delikatnej skórze.
Zapach jest delikatnie kwiatowy, ale świeży i słodkawy. Wyczuwam frezje i irysa.

Długo utrzymuje się na skórze i ubraniach. 
Perfumy możecie kupić na stronie Lambre.

Udostępnij ten post