Firmoo tu Firmoo tam Firmoo mam i ja!

 Okulary Firmoo pojawiają się na blogach coraz częściej.  Tych którym ten temat wchodzi już uszami przepraszam i obiecuję, że będzie krótko. 
Na stronie mamy wiele wzorów i kolorów do wyboru, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. Kontakt z firmą jest bardzo dobry i przede wszystkim szybki. Na wszelkie moje pytania i wątpliwości w mgnieniu oka dostawałam odpowiedź.  


Oprócz okularów otrzymujemy czarne solidne etui dzięki czemu nie zgnieciemy naszych okularów pierwszego dnia w torebce. W zestawie znajduje się także szmatkę z mikrofibry do wycierania oraz śrubokręcik oraz zapasową śrubkę.
http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2319.html#3549

Ja jestem zadowolona okularów, ich wykonania i wyglądu. Jestem na tak jeśli chodzi o firmę i obsługę Firmoo


 Na nowe okulary załapała się także moja mama. Wybrała sobie fioletowe oprawki, zreszta same zobaczcie.
Są bardzo solidnie wykonane. W zestawie również znalazł się śrubokręcik i śrubki.

http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2409.html

Udostępnij ten post