My Big Fat Healthy Hair duo od Lee Stafford

 Jak mi ciężko ostatnio przychodzi pisanie. Zdjęcia zalegają na pulpicie mam mega gigantyczne zaległości, a pisanie i nie idzie… Jakiś czas temu na instagramie pokazałam Wam dwie nowości do włosów z Lee Stafford. Używałam ich namiętnie przez miesiąc, skończyłam oba produkty dlatego napiszę Wam o nich troszeczkę.


Marka Lee Stafford jest znana na całym świecie. Lee Stafford jest jednym z najlepszych brytyjskich fryzjerów z mnóstwem nagród za umiejętności ale również i wiele nagród które zdobyły produkty przez niego stworzone. To był mój debiut jeśli chodzi o tą markę.


Zarówno szampon jak i odżywka jaka mialam okazję używać pochodzi z serii My Big Fat Healthy Hair, której zadaniem jest nadanie włosom blasku, objętości i zdrowego wyglądu.

Oba produkty znajdują się w tubce o pojemności 250 ml. Mają bardzo przyjemny, delikatnie męski zapach, taki bardziej fryzjerski. Zapaszek mimo moich wątpliwości utrzymywał się bardzo długo na włosach. 
Szampon ma przezroczysty kolor, bardzo dobrze się pieni. Świetnie oczyszcza skórę i włosy. Nie plącze ich i po umyciu łatwo się je rozczesuje. Nie wysusza skory głowy. Ja jestem z niego zadowolona, od szamponu wymagam dobrego oczyszczenia i to od niego otrzymałam. 
Odżywkę stosowałam razem z szponem i jestem zawsze za używaniem właśnie taki duo. Nie lubię łączyć szponu innej firmy z odżywkę zupełnie innej. Po zastosowaniu odżywki włosy rozczesują się bardzo szybko i łatwo. Są miękkie, bardzo wygładzone co mi się bardzo podoba. Jednak produkty nie nadały im objętości, przynajmniej w moim przypadku. 
Produkty są dosyć  wydajne, przy moim codziennym stosowaniu wystarczyły mi na troszkę ponad miesiąc, wiec u mnie to świetny wyniki. 
Nie są to tanie produkty, bo za każdy z osobna zapłacimy około 34-39 złotych. Jednak ja jestem, a zasadzie byłam z nich zadowolona. Zapach przepiękny, włosy były sypkie, świeże i bardzo wygładzone co ja uwielbiam. Objętości nie uzyskałam, ale jakoś na tym nie zależało mi aż tak bardzo.
Kiedyś na pewno do nich wrócę, bo moje włosy polubiły te produkty. Lubię pachnące, świeże i wygładzone włosy, a te produkty mi to dały. 

Udostępnij ten post