poniedziałek, 2 grudnia 2013

Pomysł na... prezent świąteczny z Chocolissimo

  Wiem, że jeszcze wczoraj wspominałam, że nie lubię świat i zdaje sobie sprawę, że nagłówek który właśnie widzicie na blogu jest tego zaprzeczeniem, ale.. Na potrzeby chwili i sytuacji zmajstrowałam sobie takie ło świąteczne coś żeby przynajmniej Wasze oczy cieszyło.


Skoro mamy grudzień i zaczyna się to oficjalne christmasowe bum mam dla Was pomysł na prezent, bo to właśnie  z tym większość kojarz święta. Słodycze, bo kto ich nie lubi? Ja szczerze to mogłabym żyć właśnie samymi słodkościami i wiem, że skończyłoby się to bardzo źle, ale i tak je uwielbiam i jem bardzo często. Dlatego fantastycznym pomysłem na prezent dla takich łakomczuchów jak ja mogą być jakieś czekoladowe figurki, pralinki itd. Z tym przychodzi nam sklep Chocolissimo i uwaga, bo jak tylko wejdziecie na te stronę to ślinka zacznie cieknąć, a w brzuchu na pewno zaburczy, wiec kto nie jadł śniadania i kto nie ma gdzieś pod ręka czegoś słodkiego powinien uważać. Ci, którzy maja pełne brzuszki zapraszam do dalszej części postu…



 


Na stronie Chocolissimo znajdziecie masę przepysznych słodyczy na różne okazje, wiec każdy znajdzie coś dla siebie.



Udostępnij ten wpis

26 komentarzy :

Anna_Antonina pisze...

Jak to przepięknie wyglada <3 genialne są te słodycze. Oj wiem co na Mikołajki dam chłopakowi. Dzięki wielkie!

Anna_Antonina pisze...

A nowy wygląd bloga jest bardzo ładny!

Zakochanakochanka pisze...

Jak tu Świątecznie- podoba mi sie! sama robiłaś? :O Przepięknie, a raczej przesmakowicie wygladaja te słodycze. Oj mi aż w brzchu burczy :D Skrzyneczka wyglada świetnie!

Kolorowe Pudełko pisze...

Śliczne te smakołyki zwłaszcza te babeczki

malenka pisze...

O mamuniu! Przepadłam. Nie wiedziałabym czy jeść czy patrzeć :)

żaneta serocka pisze...

ale cudowności Ci się trafiły! Babeczki wyglądają cudownie, z pewnością jeszcze lepiej smakują! gratuluję :)

Magdalen pisze...

Zazdroszczę ! :)

mentoska pisze...

Weź, idź... Głodna jestem! :(

One_LoVe pisze...

Oja, ale pyszności! :) Kupiłam kiedyś telegram czkoladowy dla mojego Ukochanego, jako że jest wielkim miłośnikiem czekolady. :D

Ann pisze...

Wszystko wygląda tak smacznie :)

Angelika Ś. pisze...

jakie cudowne babeczki <3

omgitsdajana pisze...

ale słodkości!:D

Cosmetic Pleasure pisze...

Wyglądają smakowicie :)

Anna ♥ pisze...

tak piękne, że aż szkoda próbować :P

Glam Paula pisze...

Noo właśnie widziałam, że tez zaczynasz grudniowe wyzwanie jak ja :) A te słodkości to aż bym jadła, takiego smaka mi narobiłaś.

annakondzia pisze...

Wyglądają mega smacznie :) Dobrze wiedzieć, że taki sklep istnieje, a i ceny mają całkiem przyzwoite. :) Zobaczymy, może coś dla taty-łasucha w tym roku ''mikołaj przyniesie'' :)

Jagoda B. pisze...

kuurcze, pięknie to wyglada !!!!!!! :)

MartynaL pisze...

ale kusisz !! ^^

exality pisze...

tak piekne,az szkoda jesc!:D

Dosia pisze...

Kompletnie nie mam pomysłu na prezenty :( Świetny świąteczny wygląd bloga :)

Justyna pisze...

Ah <3

pirelka pisze...

Przeglądałam ich stronę, słodkości są urocze :)

gabusiek pisze...

Jakie to wszystko piękne ;) Idealne na prezent ;)

Anonimowy pisze...

Produkty od to dobry pomysl na dodatek, warto poszukac czegoś stylowego i praktycznego co nie pójdzie głeboko na połke zaraz po swietach, szukajac inpiarcji radze zajrzec na http://www.kreocen.pl/kreowskaz/2013/grudzien.html?page=2

Paulina C. pisze...

jakie cudowne <3

Kamila pisze...

Skradłaś tym moje serce! Widze i je chce!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.