Gwiazdeczki myjace The Secret Soap Store

    Nie lubię mydeł w kostce i jakoś nie pamiętam kiedy takowe używałam. Zawsze, ale to zawsze wysuszały moją skórę i pozostawiały na niej specyficzny osad. Odstawiłam, wiec mydła i przerzuciłam się na żele pod prysznic zarówno do kąpieli jak i zwykłego mycia rąk w ciągu dnia.


Jeszcze przed świętami dostałam mydełka z The Secret Soap Store w kształcie gwiazdek. Podeszłam do nich z dużym uśmiechem na twarzy, bo już w opakowaniu tzn. w woreczku pachniały cudownie. 





W opakowaniu znalazłam trzy mydełka. Cena takiego zestawu to 7,99 zł. Mydełka występują także w kształcie serduszek.  




Mydełka są naturalne, nie zawierają w swoim skaldzie tłuszczy zwierzęcych.


W łazience wyglądają uroczo i mogłyby robić za samą dekoracje. 


Bardzo dobrze się pienią, dobrze myją, ale przy tym  nie wysuszają skóry. Uwielbiam myć nimi dłonie, bo zapach utrzymuje się na nich przed dłuższy czas. 


Udostępnij ten post