Love it!

   Osoby, które mnie znają wiedzą, że jestem typowa psiarą. Moim największym marzeniem i fascynacja są buldogi francuskie i wiem, że kiedyś w moim życiu pojawi się taki kochany maluszek. 
Bluzy z motywem zwierzęcym chodziły za mną od kiedy tylko weszły do sklepów. Nie widziałam na jaką się skusić, bo wiele sklepów ma w swoje ofercie stosunkowo tanie bluzy, ale jakością to one nie grzeszą. Kilka dni temu przez facebooka trafiłam na sklep Loveit i na pierwszej stronie wyświetliła mi się bluza Loyal dog i…. Wiedziałam, że to ona musi być moja. Miałam problem z rozmiarem, bo M którą noszę była wysprzedana, ale ja chciałam cos większego takiego over size wiec wahałam się między L, a XL. Wybrałam L i to był strzał w dziesiątkę!











  Tak prezentuje się moje nowe, piękne cudo w którym jestem zakochana <3 i niech mi ktos powie, że mu się nie podoba to... to naśle psa!
Tutaj mozecie zobaczyć bluzę w jej całek okazałości.



Udostępnij ten post