Moja nowa wielka miłość ze sklepu Persunmall

   Trochę mi głupio, że zanudzam Was cały czas nowościami, ale nie mogę wytrzymać żeby nie pokazać wam mojego nowego kochanego cudeńka. 10 stycznia zamówiłam na stronie Persunmall torebkę i kilka innych drobiazgów, a już 27 stycznia rano paczka z Chin była u mnie. Z tego zamówienia, czasu oczekiwania jestem bardzo zadowolona. Na drugie niestety wciąż czekam, a ono jeszcze nawet nie zostało wysłane.


Zanim przejdę do sedna tych zakupów czyli cudeńka kochanego mojego pokażę Wam wszystko inne.


Neonowy naszyjnik, którego poszukiwałam jakiś czas, a w zasadzie o wakacji. Na Persunmall dorwałam go za 3,99 $. 



Nie noszę spodni, nigdy, przenigdy. No chyba, że mowa o krótkich szortach, ale to też w drodze wyjątku. Natomiast legginsy uwielbiam, dlatego też zdecydowałam się na te w szachownice. Ich cena to 4,99 $




Dalej mam czarne rajstopy w serduszka, które mnie rozczarowały, bo są niesamowicie cieniutkie i delikatne, wiec pewnie po jednym założeniu będą do wyrzucenia. Kosztowały również 4,99 $



I na sam koniec gwóźdź programu czyli…. Torebka! Tutaj miło się zaskoczyłam, bo w rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej niż na stronie sklepu. Ma zatrzask z przodu, ale i od środka ma suwaki, więc o ile ich nie zepsuje raczej nikt nie dobierze mi się do jej zawartości. Kosztowała 19,99 $




Torebka jestem zachwycona i kocham ją od pierwszego dnia kiedy tylko mogłam pomacać ja osobiście. W środku jest solidnie wykonana, ma kieszonki zamykane na suwa.
 


Ogólnie powiem szczerze, że jakość, jak i czas oczekiwania przekonały mnie do sklepu Persunmall. O ile na samo wysłanie od nich paczki czekałam sporo o tyle Poczta spisała się na medal. Tak jak wspomniałam jedynie rajstopy pozostawiają wiele do życzenia, ale za to torebka mi to rekompensuje.

Udostępnij ten post