Moje typu ze sklepu Aupie

  Cześć! Ostatnio zupełnie przypadkiem trafiłam na sklep Aupie. Przeglądając ich ubrania, kilka wpadło mi w oko, dlatego przytaszczyłam je dzisiaj utaj żebyście mi doradziły i powiedziały co o nich sadzicie. 

1. Tego typu kurtka chodzi za mną od długiego czasu. Jestem zakochana w taki polaczeniu materiałów, gdzie rękawy są skórzane. Dodatkowo strasznie wpadł mi w oko ten puchaty kołnierz. KLIK

2. Ta spódniczka to moje widzi mi się, bo od kiedy zobaczyłam ja u którejś z modowych blogerek wiedziałam, że muszę mieć taka! Szukałam, szukałam i znalazłam! Dostępna jest także czarna, ale ten chabrowy kolor zdecydowanie bardziej do mnie przemawia. KLIK

3. Szyfonowa asymetryczna sukienka poszukiwana była przeze mnie w ubiegłe wakacje. Od kiedy pokochałam spódnice maxi polubiłam też trochę dłuższe sukienki. Miałam podobną w kolorze żółtym, ale niestety przy prasowaniu się przepaliła. KLIK

4. Sroka ze mnie, ale o tym już wiecie. Ja uwielbiam błyskotki! Zdecydowanie najbardziej lubię pierścionki, dlatego tarłam do działu z nimi i zauroczył mnie właśnie ten model. KLIK

5. Torebka idealna to właśnie ta. Ten kształt podoba mi się od dawna, ale ceny w sieciówkach są nie do ogarniecia. Beżowej torebki to ja jeszcze nigdy nie miałam, a zawsze chciałam. KLIK

6. Od czasu gdy dotarła do mnie bluza z pieskiem polubiłam takie luźne bluzy, które można założyć do zwykłych legginsów. KLIK

7. Bluza czy też kurtka  w róże <3 Nie Musę chyba mówić jak mnie zauroczyła i ją muszę mieć na sto procent, bo mam na nią ochotę i koniec. KLIK
 
8. Chociaż co trzecia osoba chodzi w takiej parce ja do jednej z nich wzdycham.  Ta, w kolorze miętowym strasznie mi się podoba i żałuję ze nie znalazłam jej w grudni, gdy poszukiwałam kurtki. KLIK
  
 
Coś wpadło wam w oko? Może któraś z Was zamawiała już na te stronie i mogłaby mi powiedzieć czy warto?

Udostępnij ten post