Poniedziałkowy czasoumilacz- rozdanie Soraya

  Wiem, że jakaś część z Wam nie lubi poneidziałków i teoretycznie wszędzie mówi się, że to najgorszy  dzień tygodnia. Ja jak zawsze mam odmienne zdanie.
Razem z firmą Soraya mam dla Was małe rozdanie i mam nadzieję, że poprawię humor przynajmniej jakiejść część z Was. Zacznijmy od zasad, bo one są prawie tak ważne jak nagrody. Rozdanie potrawa od dziś, 20 stycznia 2014 do 31 stycznia 2014 włącznie. W rozdaniu mogą brać udział osoby pełnoletnie lub posiadające zgodę rodziców, mieszkające na terenie Polski. Wyniki pojawią się w ciągu 3 dni od zakończenia rozdania. Z zwycięzcami skontaktuję się drogą mailową i na adres zwrotny czekam 5 dni, po czym wylosuję kolejnych.  Wysyłka nagród odbywać się będzie za pośrednictwem Poczty Poskiej w ciagu 5 dni od otrzymania adresu zwycięzcy. Jeśli macie jakieś pytania proszę kierować je na e-mail angelabloguje@gmail.com Dla jednej osoby mam brzoskwiniowy żel oraz balsam do ciała So Pretty, orzechowo-morelowy peeling do twarzy, ultralekki krem nawilżający oraz BB krem 10w1. Natomiast dla drugiej osoby Milkberry żel oraz balsam do ciała.
Aby wciąć udział w rozdaniu należy polubić fanpage Soraya
Być publicznym obserwatorem bloga JestemAngela

Napisać komentarz pod tym postem
Lubię fanpage Soraya jako: (imię i pierwszą literę nazwiska)
Obserwuję jako: (swój Nick)
E-mail:








Powodzenia!

Udostępnij ten post