Sammydress i ja.. czyli małe zamówienie

  Zakupy z azjatyckich sklepów są coraz bardziej popularne w blogosferze. Ja od kilku lat jesteś zakochana we wszelkich chińskich sklepach i odnajdują się tam bez większego problemu. Dlatego z miłą checią wybrałam sobie coś ze strony SammyDress. Na wstępie bardzo chciałabym pochwalić obsługę tego sklepu, bo na wszystkie moje pytania, wątpliwości dostawałam szybkie i wyczerpujące odpowiedzi. Na przesyłkę czekałam w sumie 14 dni, z czego jestem zadowolona.




Gdy przyszło co do czego i miałam wybrać sobie co chce, miałam ogromny problem, bo na stronie jest mnóstwo rzeczy i wybór dla mnie był bardzo trudny. Nie wiedziałam też czego mogę się spodziewać i czy w ogóle przesyłka do mnie dotrze, bo z tymi paczkami z zagranicy nie mam niestety szczęścia.

Po pierwsze wybrałam sobie zwykłą czarną sukienkę w rozmiarze M, który jest typową emką jaką noszę. Jedyne, ale jakie mam to to, że sukienka miała mieć długi rękaw, a dla mnie to raczej ¾, więc nie wiem czy mam jakieś długie ręce czy to tak miało być. Materiał jest bardzo przyjemny, dobrze się układa na sylwetce. Nie obłazi, czego się obawiałam. Zamek z tyły nie zacina się.
Kolejnym, ale jakie mam do sukienki to dekold, bo a zdjęciach jest dosyć dużu, a w rzeczywistości niestety nie, co akurta mnie się nie podoba.


zdjęcia Sammydress



Kolejnym przedmiotem z Sammydress jest zestaw pięciu pędzli. Widziałam go już kiedyś gdzieś na blogu i chciałam spróbować czy faktycznie będą to dobre pędzle.



Tutaj powiem, że jestem mile zaskoczona, bo pędzle okazały się takie jak na zdjęciach. Mają bardzo fajne opakowanie, w które już przełożyłam pędzelki, które noszę z torebce luzem. 



Są przyzwoicie wykonane. Dwa  z nich zdążyłam już myć i nie wypadło ani jedno włosie, nie rozkisł się żadem, wiec zobaczymy jak będzie dalej.



 Gdybym miała podsumować sklep Sammydress to przyznaję, ze mile się zaskoczyłam obsługą, bo kontakt z nimi był szybki i przyjemny. Czas oczekiwanie również przekonuje mnie do tego sklepu, bom na inną przesyłkę z podobnego sklepu czekam już ponad miesiąc na sama wysyłkę. 

Udostępnij ten post