Wygraj bon 130$ na zakupy! WYNIKI

 Cześć dziewczyny! Mam dla Was małe i szybkie rozdanie. Do rozdania mam jeden bon zakupowu o wartości 130$ na zakupy w sklepie internetowym
Persunmall
Zasady są krótkie i proste, ale bardzo proszę przeczytać je uważnie.Nie ma klikania lubie to i nie musicie być obserwatorami mojego bloga. Aby wziąć udział w rozdaniu należy zarejestrować się na stronie Persunmall bezpośrednio z tego linku abym potwiedzenie waszego udziału było prostsze. Następnie w komentrazy pod tym postem proszę napsiać, że zgałaszacie sie i podać adres e-mail jakim zarejestrowałyście się na stronie. Na Wasze zgłoszena czekam od dziś do 13 stycznia 2014, po czym wyniki pojawią się 15 stycznia 2014. Jeśli macie jakieś pytania proszę kierować je na maila angelabloguje@gmail.com Ja pod każdym ze zgłoszeń postaram się potwierdzić czy wszytko doszło poprawnie. Mam nadzieję, że będą osoby chętne i wszytkim życzę powodzenia ! ;*

Dziękuję za udział. Bon trafia do Katarzynanowakowska@gmail.com
proszę odezwać się z podanego w zgłoszeniu maila na angelabloguje@gmail.com

Udostępnij ten post