Bielizna z kolekcji With Love idealna na Walentynki...

  Wstęp będzie przynudnawy, więc tych których nie interesuje proszę o przejście dalej. Chcąc napisać to spokojnie wstrzymałam się wczoraj i robię to dzisiaj. Jednak złość mi nie przeszła. To ile nawyklinałam przez ostanie trzy dni wiem tylko ja i mojej sąsiedzi, którzy z całą pewnością pomyśleli, że jestem nienormalna. Próbując zrobić zdjęcia do tego postu i kilku następnych ani jedno nie było ostre. Pomijając, że karta pamięci zaczęła się buntować, ale światło, a raczej jego brak to istna masakra. W moim domu jest niczym w piwnicy, Nie ważne czy wcześniej czy później zawsze światła brak. Próbowałam  wszelkich lampek w domu, zmieniałam żarówki, wychodziłam z zrobieniem zdjęć na balkon, ale za nic w świecie nie dało rady.. Wiem, wiem teraz w waszej głowie pojawia się myśl „to wina aparatu”, ale niestety na nowy nie mogę sobie teraz pozwolić. Pożyczyć też nie ma od kogo, bo AK zwykle każdy ma setki wymówek. Muszę czekać na bardziej słoneczne dni, jedynie to mnie pociesza :/

  Kilka dni temu na blogu pojawił się konkurs gdzie mogłyście wygrać rabaty do sklepu z bielizną Demoniq. Z tego właśnie sklepu mam swój komplet Lena z kolekcji With Love. Jako, że walentynki już za kilka dni taki zestaw bielizny może być idealnym prezentem. Zarówno ucieszy kobiete, jak i pobudzi zmysły mężczyzn.


Zestaw  przychodzi do nas w pudełeczku firmowy, a jego cena to 69,99 zł.



Komplet Lena występują w trzech wariantach kolorystycznych- czerwonym, biały i czarnym. Dostępne są trzy rozmiary.


W skład kompletu wchodzi koszulka wykonana z delikatnego i bardzo przyjemnego w dotyku tiulu z elementami koronkowymi. Jest elastyczna, dobrze leży na sylwetce i ma regulowane ramiączka. 

Strinki, które wykonane są z elastycznej i  miłej w dotyku koronki oraz podwiązka z czerwoną kokardką i różyczką.


Komplet możecie kupić na stronie Demoniq24. Będzie fanatycznym prezentem a zbliżające się walentynki, ale i nie tylko.



Odsyłam Was do sklepu Demoniq24 tam napewno znajdziecie coś dla siebie.



Jeśli jesteśmy w temacie prezentu walentynkowego to pokażę Wam śliczną czekoladę jaką dostałam od sklepu Chocolissimo




Jest to serduszko wykonane z czekolady deserowej połączonej z malinami. Symbolizuje gorące uczucia i stanowi idealny pomysł na prezent dla ukochanej osoby. 


Na stronie Chocolissimo znajdziecie wiele ciekawych, słodkich pomysłó na walentnkowy prezent dla kogoś bliskiego.





Udostępnij ten post