Kapsułki odchodzające 3D chili i ja!

  Nie będę nikogo okłamywała mówię, że jem zdrowo, dużo się ruszam i regularnie ćwiczę. Nie uprawiam żadnego sporu i dobrze wiem, że robię źle. Nie jestem typem sportowym i jedyny mój ruch to chodzenie. Wszędzie poruszam się własnymi nogami, bo za komunikacją nie przepadam. Dodatkowo trzy razy dziennie wychodzę z psem i na tym kończy się moja aktywność. Nie jem mięsa ani ryb, ja ogólnie niewiele rzeczy jem, bo jestem typowym niejadkiem uzależnionym od słodyczy. Do diet zwyczajnie się nie nadaję, bo zapał mam wielki, ale konsekwencje żadną.



Kilka dni temu otrzymałam do przetestowania kapsułki wspomagające odchudzanie 3d chili. Są to zupełnie naturalne składki, dlatego nie ma się co martwić, że stosujemy jakieś sztuczności. 



Jedno opakowanie zawiera 90 kapsułek, wiec jest to 30 dniowa kuracja . Codziennie bierzemy po trzy kapsułki, 30 minut przed posiłkiem.



Rano tableta żółta,jest to ekstrakt z korzenia kurkumy, który pomaga zachować zdrową wątrobę, ekstrakt z kłącza imbiru wspierający trawienie oraz przyczyniający się do prawidłowego funkcjonowania przewodu pokarmowego, owoc Garcinia Cambogia, który zmniejsza łaknienie i przyczynia się do zmieniejszenia odkładania tkanki tłuszczowej, a także pomaga utrzymać prawidłowy poziom cukru i tłuszczu we krwi,ekstrakt z nasion białej fasoli zawierający w sobie związki hamujące produkcję enzymu rozkłądającego skrobię. (wspomaganie)


Po południu kapsułka czerwona, jest to ekstrakt z papryki chili Capsicium annuum, który przyczynia się do zmniejszenia masy ciała, ekstrakt z nasion guarany odpowiedzialny za prawidłowy metabolizm tłuszczów, pektyna z owocu grefpfruta, która jest bogatym źródłem błonnika. (spalanie)


Wieczorem kapsułka zielona, jest to  ekstrakt z chlorelli, która korzystnie wpływa na funkcjonowanie woreczka zółciowego, wątroby oraz nerek, ekstrakt z liści zielonej herbaty, ektrakt z jagód acai, które są bogatym źródłem antyoksydantów. (oczyszczanie)



 Plan mam taki, od jutra zaczynam codziennie brak kapsułki, według zalecenia. Postaram się jeść regularnie, bo z tym mam problem. Będę piła więcej wody orz ograniczę ilość zjadanych słodyczy. Za 15 dni pojawi się post, w którym opowiem jak sprawa wygląda po połowie stosowania kuracji.
Jeśli chcecie dwiedzieć sie więcej zapraszam na stronę 3D chili.

Udostępnij ten post