Mini nowości ze sklepu Pinkyparadise

   Na Instgramie pokazywałam Wam kilka dni temu zdjęcia nowości jakie dotarły do mnie z azjatyckiego sklepu Pinkyparadise. Testowanie zaczęłam pełną parą, ale szczegółowo powiem Wam za jakiś czas.  
Wybrałam sobie bb krem, bo nigdy nie miałam oryginalnego azjatyckiego, a te drogeryjne to szkoda gadać, bo testowałam prawie każdy, ale z marnym skutkiem. Zestaw do brwi widziałam na jakiś zagranicznym kanale, dlatego on też musiał być mój.
Muszę także wspomnieć o czasie oczekiwania, bo na przesyłkę czekałam równy tydzień. Byłam w szoku gdy po siedmiu dniach listonosz wręczył mi paczkę.


SKIN79, Diamond The Prestige BB Cream


" Ten luksusowy krem BB dba o Twoją skórę jak żaden inny!
Jego niezwykle bogata, odżywcza formuła nawilża skórę, łatwo się w nią wtapia, wyrównując przy tym koloryt i maskując niedoskonałości. Krem dba o cerę na trzy sposoby. Jego mocno skoncentrowane składniki takie jak diamentowy pył oraz kompleks peptydowy MX-II utrzymują doskonały poziom nawilżenia, dzięki czemu skóra wygląda na zdrowszą i bardziej wypoczętą. Koenzym Q10 chroni skórę, wygładza drobne zmarszczki i zapobiega przedwczesnemu procesowi starzenia. Zawarty w kremie kompleks ekstraktów roślinnych pomaga zrównoważyć jej wewnętrzną gospodarkę, zapobiegając pojawianiu się niemiłych niespodzianek. Zaś kompleks EFG wycisza cerę. Całość zamknięto w eleganckiej buteleczce z pompką, aby umożliwić jak najbardziej sterylny sposób użycia. " /29,99 $

Dolly Wink Eyebrow Powder No.2 Chocolate Brown


" Cienie do brwi. Daje brwi żywe kolory i naturalne wykończenie. Wielkie parowanie na każdym kolorze włosów. Przy użyciu techniki gradiation z 2 kolorach, stworzyć głębię i kontur brwi. Kolory mogą być stosowane samodzielnie lub w połączeniu z doskonałą równowagę między kolorami jasnymi a ciemnymi. " /17,99 $



Udostępnij ten post